luni, 9 noiembrie 2009

Multumiri

Da, trebuie sa multumesc celor care mi-au fost alaturi si celor care mi-au cantat la multi ani si la 12 noaptea si la 17.30. Tututror celor care m-au sunat si mi-au facut urari de bine, Branului ca ne-a rasfatat cu soare si peisaje de vis. A fost frumos, sincer! Ciorbita mi-a iesit foarte, foarte buna( din spusele lor), sarmalutele au facut ravagii, (ca nu au mai ramas:) tortul a fost de nota 20 plus, JB-ul ne-a incalzit, sfaraitul carnii pe gratar a fost muzica de suflet, Cpt Jack ne-a dat putina aroma in ceai- dar mai bun e cu cola.


Nu am fost mereu cu zambetul pe buze...am avut si momente cand imi lasam ochelarii de soare pe nas ca sa par fashion dar se fapt vroiam sa acopar lacrimile..mi-au lipsit unele persoane , unele imbratisari. Am avut si o surpriza frumoasa..mi-a dat mesaj cineva care nu ma asteptam:) si mi-a urat toate cele bune....Iti multumesc mult grasule!


Uneori oamenii din jurul tau reprezinta ceea ce esti tu, valorile tale si universul tau. Universul meu nu incepe cu o persoana si se termina cu aceeasi persoana, orizontul meu e larg si deschis...Prietenii imi sunt aproape si ma iubesc asa cum sunt, imi aproba nebuniile si imi critica greselile.....

Ma simt bine, sunt multumita de ceea ce am acum in viata mea si sper sa am motivatia sa fiu  multumita mereu, sa stiu ca viata mea e frumoasa! Si chiar e frumoasa, placuta, cu momente de tandrete, momente de deschis ochii dimineata si vazut ochisorii dragi cum te privesc...de inceput discutiile cu prietenii.....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Uneori ma intreb unde am gresit! Poate intr-o zi vom putea vorbi calm si ma vei lasa sa spun ce am de spus.
La multi ani! Poate ma scoti si pe mine din programul ignore!

SCHUMI spunea...

Multumesc M.
Cat despre ziua aia, slabe sanse! Stii foarte bine ca deciziile luate raman neschimbate!

Anonim spunea...

am fost primul care ti-a spus la multi ani... cu cateva zile inainte ca sa fiu sigur :)

SCHUMI spunea...

Da, asa e! Chiar ai fost primul:)Si tot primul care mi-a trimis mesajul cu La multi ani:)
:)

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...