duminică, 15 noiembrie 2009

Dupa Week-end..

 Uite ca seara a venit si deja ma gandesc cu groaza ca maine e luni si gata week-end-ul..A fost un week-end oarecum reusit si frumos; ploaia asta m-a cam enervat dar ce sa fac, trebiie si ea din cand in cand sa se manifeste si cum nu are alt mod inca....prefera sa ne ude strazile si pe noi.
Week-end-ul asta am fost sambata toata ziua plecata prin Mall-uri, am mancat in mall-uri, am mers la film si am si facut niscaiva cumparaturi. Nu m-a incantat foarte tare noul Mall, cel de la Cotroceni; mi s-a parut cam...haotic, plus ca ne-a luat cca 10 minute sa ajungem din parcarea etajata in mall:)) si nu, nu eram singurii:)). Mi-a placut la nebunie revista "Zile si Nopti" si am urmat sfatul si am mers la filmul " Amintiri din epoca de aur"; placut filmul...mi-a adus aminte de iaurtul ala cu capac de staniol, de bairamurile alea unde unii erau la video, altii dansau iar altii pe balcon.am revazut uniforma( eu le stiu de la verii mei), foaia matricola...he he he..unele amintiri de long time.
 Seara, de fapt pana dimineata...toata noaptea, s-a incheiat cu o iesire in club iar dupa clubbing cu mersul acasa la niste prieteni unde am continuat cu bunadispozitie si unii cu somnul!
Azi a fost zi de leneveala, bagat nasul in bucatarie la gatit si momente haioase alaturi de oameni dragi.

Uite asa a mai trecut un week-end si asa trece timpul si am ramas ingrozita azi cand am vazut ce mai sunt 6 saptamani si vine Craciunul....pana atunci vine Mos Nicolae...he he he timpul asta smecher si grabit mai e; ne lasa uneori sa credem ca il stapanim dar de fapt suntem noi sub stapanirea lui ...dar il lasam sa treaca si uneori ne place ce ne rezerva!
Gata, fug sa ma dusuiesc si eu si sa imi iau pijamaluta cu Tweety si sa ma bag in patut.....alintata.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...