luni, 23 noiembrie 2009

Despre tacere

Probabil nu stiti de ce tac de ceva vreme....pentru ca am fost dezamagita de cineva. Nu stiu daca dezamagita este cuvantul potrivit...ca sa fii dezamagit trebuie sa ti se insele niste asteptari, eu nu am avut asteptari prea mari, aproape deloc!
Zilele trecute am stat si m-am gandit de ce iubesc pe cineva atat de mult, de ce e viata asta asa cum e...si de ce ma implic aiurea in chestii care nu isi au rostul? Apoi am spus de ce am incredere in oameni, de ce inca mai cred ca toti stiu ce inseamna un simt al responsabilitatii, ca se stie a se spune lucrurilor pe nume si nu pe ocolite.....

Credeti ca am aflat raspunsurule la gandurile mele? In momentul de fata tot la el ma gandesc cand adorm si tot la el cand ma trezesc, am inchis o fila de "poveste" si am dat pagina spre ce va urma....astept...nu stiu ce astept...dar am luat atitudine de ceva zile  si incerc sa schimb unele lucruri..si da, tot de una singura...tot eu cu mine! M-am obisnuit, sunt copil mare si daca ma alint o fac pentru ca merit si daca merit e pentru ca imi doresc sa merit si lupt pentru a merita! V-am ametit?:)) imi pare rau probabil se datoreaza faptului ca nu am dormit! DA, deloc! Hmm? aud pe cineva care mustceste si ma cearta ca nu am  dormit? si? asa cum ti-am repetat mereu si in notile de vara : daca nu pot!!!!!????

Fug sa imi fac un ceai, sa misc putin corpul pe balcon, sa ma revigorez si sa incerp saptamana!
O saptamana superba la toti! Plina de iubire, de lucruri frumoase, de oameni calzi si mai ales de voi! Sa simtiti ca traiti si nu ca tece timpul pe langa voi!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...