marți, 24 noiembrie 2009

Dimineata neagra- dupa-amiaza calda

Da..de dimineata am avut una dintre cele mai crunte zile...noroc cu ochelarii de soare si de soare ca nu se vedeau prea multe lucruri....Dar apoi totul a inceput sa prinda putina caldura...culoare si dragoste mai multa....

Acum sunt in sufragerie la my second family:) cu sotul meu, sotia nr.1 ne pregateste masa, eu scriu aici si copiii ma asteapta sa le citesc povestea de noapte buna.

Nu stiu cum dar cand sunt cu ei ma simt alt om, uitasem cum e sa fiu langa ei, cu ei, intre ei! Acum familia e putin mai mare, avem si 5 pesti, frumosi si jucausi cu care m-am amuzat putin. Ziua cu ei a inceput la 5 cand am fost sa o luam pe Catalina de la after si ne-am indreptat catre "Contrapunct", unde Catalina avea repetii ca maine avem imprimare si joi spectacol la polivalenta. David e cu fotbalul si e foarte dedicat, inca ma mai ia de nevasta cand creste, pana atunci sunt sotia cu numarul 2 a lui tati.

Azi m-am simtit de la minus 1000 la plus infinit, am trecut de la o stare la alta foarte repede si m-am bucurat cand am azuit-o pe Catalina cantand la repetitii, cand i-am vazut bucuria de pe chip ca m-a revazut si ma ruga maine sa o duc eu la imprimare..acum acasa cand le-am spus povestea de nopate buna si i-am pupat si mi-au spus ca ma iubesc! Ii iubesc pe acesti doi ingerasi si intr-o zi, cand voi avea si eu 2 sau mai multi stiu sigur ca David si Catalina vor fi modelul lor.

 Fug spre somn, cu gandul la ce gust o avea o tigara..Corina pufaie langa mine...si cu gandul la o zi mai buna, o viata mai buna, o veste buna, un gand frumos!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...