miercuri, 11 noiembrie 2009

Uite asa!

Azi m mers destul perpedes. Am avut eu ambitia asta sa merg pe jos si mai aveam si laptopul in spate..dar atat de frumos era afara...si atat de cald era soarele incat am sus ca nu vreau sa ratez ultima zi perfecta de toamna...iar daca va fi si maine una o sa scot rolele din dressing si o sa dau o fug sa trezesc frunzele din parc.
Mi-ar fi placut sa fie vara, sa fiu intr-una din rochitele mele, sa simt asa, putin cate o adiere de vant si sa devorez o inghetata...
Vara asta nu a fost una frumoasa....au fost mai multe tristeti decat bucurii in ea...La inceputl verii il cunosteam pe Silviu...si totul imi promitea o vare superba..dar spre sfarsitul ei s-a dovedit ca a fost o iubire de-o vara...si apoi ghinioanele au urmat asa..in lant dar sunt multumita ca Dumnezeu nu m-a lasat sa clachez si mi le aranjeaza pe toate incet si frumos, calm si in ordine si le contureaza frumos!

P.S. Anonimilor mei: sper ca nu va intristati prea rau ca am revenit la cerut e-mailul pentru comentarii dar unii se pare ca cei 7 ani de acasa i-au petrecut prin mahala..si nu cred ca au ce cauta aici!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...