duminică, 13 aprilie 2008

Revenire la jurnalul piciorului stang

    Azi dimineata a venit cineva sa ma ajute la curatenie ca, daca eu sunt "catelusul schiop", nu am vrut sa las totul pe seama Cristinei. Cand a batut la usa am auzit ca prin vis si m-am trezit, pe fuga, sa deschid usa! Am uitat, pe moment, ca am piciorul in gips si am cazut iar:(( ma cam doare, ce e drept; cam rau, dar mai stau putin sa vad cum e si, daca nu se opreste durerea, o sa merg la urgente!



Ma enerveaza piciorul asta bleg:( si imi vine sa il tai!Ma doare, ma opreste din miscare, ma opreste sa ma duc la plimbare in parc, sa ma duc la munte. De ce am fost atat de impiedicata???? Dar sunt fericita ca petrec toata ziua cu urechiusa mea..sunt numai piciorusul urechiusei!!!!! .(si eu...!)

Ieri a fost la mine cumnatica mea si cu fratiorul:) (niste prieteni buni) si mi-au adus papa de la KFC dar stttttt nu spuneti la nimeni ca stim pe cineva care o sa faca urat la aflarea vestii:)) dar nu am papat decat aripioare si cartofiori prajiti..bine!..bine! spun tot.... si cativa strips:)) dar daca sunt atat de bune care este vina mea??????????????

Azi o alta zi in care o sa stau in patut si nu o sa pot face nimic:(( si m-am saturat de starea asta ...e ciudat sentimentul cand te simti neputincios...nu credeam ca o sa mi se intample asta, dar uite, ca am ajuns iar sa stau la pat si sa nu pot face nimic...Dar si cand o sa ma fac mare, sa vedeti,voi, atunci ce copil responsabil voi fi!
Va pup si mai scriu mai pe seara!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cativa strips??????? Mancai si cu stanga si cu dreapta...nici macar nu respirai, mi-era frica sa nu te inneci, am crezut ca poate n-ai mancat de ffff mult timp si de-aia te-am lasat si noi ne-am oprit din mancat....Crede-ma nu trebuia sa induri atat, puteai sa ne suni mai de mult daca ti-era asa foame...:)))))))))

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...