sâmbătă, 12 aprilie 2008

Flori de liliac



Miraj de placere ce aduce noroc, buchet de sperante si oracol de vis cu parfum de fecioara, cu inocenta de-abis, tu, vorbesti fara glas cand cuvintele tac, floare gingasa de liliac !..

Am flori de liliac pe birou..acasa ma refer ca la munca se pare ca abia peste 2 saptamanai o sa mai ajung..

Imi este dor de atmosfera de la birou, imi este dor de colegi si de cafelele de dimineata dar daca am calcat stramb..platesc:)

E sambata, e frumos afara. Ieri a demisionat Cioroianu...(de cand asteptam asta)..hehehe intru si pe politica putin.Cate putin din toate.

Chiar asa! Cand o sa imi scot gipsul o sa merg, cu Oti si Ion, la "Putin din toate" sa bem si sa mancam in cinstea ghetei de gips:)

Oti si Ion au plecat pe munte,sper sa se bucure si pentru mine; azi m-am miscat putin, am facut curat in camera la mine, atat cat am pututsi  am ingropat o cutie. Fug spre o alta viata, spre o alta alee si am aripi de ingeri, glas de zeita; ma simt asemeni unui fulg si zbor spre ceea ce imi doresc. Am lasat sa se aseze praful pe ce a fost! De mult! Doar ca azi am hotarat sa pun si la cutie tot.....

Fericire, vin spre tine....sa ma astepti!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DaHyqX7gehw&feature=related

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...