miercuri, 16 aprilie 2008

JURNAL DE BORD!

15.04.2008- ziua controlului pentru piciorul schiop....doctorul decide: gheata de gips..este grea, dar are toc, este alba dar va fi plina de semnaturi!Este incomoda..dar este a mea!
M-am obisnuit oarecum cu ea...nu pot sa fiu rautaciosa si sa spun ca nu....partea cea mai proasta este ca nu mai pot sa topai prea mult deoarece este mult mai grea decat atela si obosesc mult mai repede..si ma doare si spatele; asta inseamna ca stau mai mult in pat si lenevesc....

Nu stiu ce e cu mine..zilele asta am scris foarte putin aici..dar nu pot sa scriu ...o sa astept...putintica rabdare si o sa scriu mai mult!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...