marți, 15 aprilie 2008

Bate vant de schimbare



Mi-am schimbat iar culoarea parului si ma simt mai bine :) 

Nu mai sunt blonda:)) 

Asta e nasol ca, atunci cand mai gresesc, nu mai pot sa spun ca sunt blonda! heheheheheheaaa..ba da..pot sa spun ca mi-au ramas reminescente:)) Oare m-am tacanit?

Aseara am mai aflat de o tradare....nu e mare, nu m-a dezamagit foarte tare dar a durut. Nu inteleg de ce suntem oameni cu mai multe fete, nu inteleg de ce nu putem fi asa cum pretindem ca suntem? Prietenia nu se cere, se castiga si la mine si increderea ti-o acord de la inceput 100% , in timp poti sa o consolidezi sau sa o narui...depinde de tine...Fiecare dezamagire ma doare, mai mult sau mai putin...fiecare persoana cunoscuta de mine are acolo un loc ...imi este drag...si cand se ajunge sa te scot din "cercul de incredere" poate, pentru tine, nu este dureros..dar pentru mine este...Dar decizia apartine fiecaruia ...Mereu spun ca ma voi schimba si ca nu voi mai fi atat de increzatoare in oameni...dar nu pot..iubesc oamenii...iubesc zambetul lor...iubesc sa intind o mana cand este nevoie si stiu sa stau cuminte cand nu ai chef de mine...si nu cer acelasi lucru inapoi..cer doar sa fii CORECT(A). Asta e viata...mergem inainte si voi scapa si de gustul asta amar.....

Tuturor celor aproape de mine...sa nu va schimbati..si cand gresesc sa imi dati una si sa ma treziti, asa cum faceti si acum....Celor care, din libera initiativa, au decis   meu de incredere nu este suficient si pentru ei, le urez tot binele din lume si mi-a parut bine ca ati fost si prin viata mea...de la fiecare am invatat cate ceva......

"Prietenia se sfarseste acolo unde incepe neincrederea!" Seneca

"Prietenia este ca banii..este mai usor de facut decat de pastrat!"

"Prietenia este o plantă cu creştere lentă şi trebuie să îndure şi să reziste la şocurile adversităţii înainte de a fi îndreptăţită la acest apelativ."George Washington

"Prietenia este o haină valoroasă care se curăţă când se murdăreşte, nu se aruncă la prima pată."

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...