duminică, 6 aprilie 2008




Iar un weekend la ski in Poiana cu prietenii...asta se pare ca chiar a fost ultimul deoarece zapada deja se topea:(( ce pacat!!!!
Dupa ski am plecat spre Campina unde am lasat-o pe Geo la bunicii ei si am papat (si desert am avut cremsnit!!!!!) si l-am cunoscut pe bunicul Georgianei care este un om deosebit, vorba lui GeoȘ este ca Florin Piersic, nu se opreste din povestit si are ce povesti. Este un om cu un dar al povestirii, m-a facut sa ma simt mica, mica. A povestit atat de multe chestii si mi-am dat seama ca inca mai am nevoie sa citesc muuuult!!!! Dupa gura asta de istorie, educatie si suflet am ajuns la mama Otiliei, unde am poposit peste noapte. A plouat, am simtit mirosul prafului plouat, mirosul ala placut de ploaie la tara.
Duminica a plouat iar toata ziua dar Ionut tot a facut gratar:)

Ionut..veti intreba cine este Ionut:) Ionut este al nostru, am hotarat sa ne facem gasca si el este din gasca noastra!
Baiat bun, cu bun simt si chiar daca a tipat la mine rau de tot acum doua saptamani pe partie nu sunt suparata, chiar ii multumesc!
Gata mai scriu luni ca acum ma bag si eu fuga fuga in baita!
O saptamana buna tuturor!!!
In poza sunt cu Geo si cu Ionut



Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...