marți, 8 aprilie 2008

Jurnalul piciorului stang

A trecut și prima noapte cu piciorul în gips!
    Noapte albă, aș putea spune:( Atât de mult m-am chinuit.
Eu, de obicei, dorm pe burta cu un picior îndoit la piept și unul întins. Ei, bine, mai încercați voi să dormiți așa când aveți un picior în gips. Și foiește-te, daca mă așezam pe partea stangă, mă durea, daca mă așezam pe partea dreaptă, mă durea. Cu burta în sus era ok, dar nu mă lua pe mine somnul. Am ațipit eu câteva minute dar nu a fost cine știe ce. Dimineața la 8 eram treaza, mă uitam în jurul meu și nu știam ce să fac.îmi este ciuda că nu mă pot mișca! Mă omoară chestia asta!Să stai că ****** în casa și să nu poți face nimic.

    Normal că în nebunia mea am băgat la spălat, am țopăit până la baie și am pus mașină în funcțiune. Mai nasol o să fie când o să ies pe balcon să le întind, dar mă descurc eu.
Îmi este și foame, nu foarte tare, dar îmi este și trebuie să fac tzup tzup până la bucătărie:)) să iau niste lapte cu cereale și trebuie să pap acolo că nu pot țopai cu bolul cu cereale până aici!!!!=)))))))))))))))))))))))))))))))))
Doamne, rău am mai ajuns!! Am să revin pe seara să vă spun cum a fost prima zi :))

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...