marți, 9 februarie 2010

Stare de..nimic

Da, asa as cataloga starea mea de azi si de cateva zile, saptamani, luni...mi se pare ca nimic nu se leaga, mi se pare ca tot ce am visat si mi-am dorit este tot mai greu de atins, am bravat mult timp si am spus ca imi este bine, ca sunt invingatoare....acum imi adun umerii in semn de resemnare, las lacrimile sa ma stapaneasca si sa curga, as vrea sa le opresc si sa spun ceva ....ceva care sa ma faca sa imi fie bine dar nu reusesc...da, poate nu vreau...sau nu sunt suficient de puternica sa fac asta...
 Citeam azi un articol (.il gasiti aici) si m-am adus aminte ca anul trecut am pierdut si eu un prieten..Maria a fost norocoasa, a ramas cu dragostea eu nu am ramas nici cu dragsotea si nici cu prietenul...da, mi-e dor uneori..tare dor..imi aduc aminte atat de multe momente pe care le-am petrecut impreuna..la noi da, au fost si orgoliile, si da, au fost si greseli..si altele...as vrea sa pot sa intorc timpul...sa reusesc sa stau de vorba cu el fata in fata si sa inceram sa ne apropiem unul de celalat iar si sa..sa...sa....incercam sa uitam cele 7 luni....sau sa...da..inca o pierdere pe care o regret, inca un om pe care il regret ca a plecat ..pe alt drum ....

Niciun comentariu:

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...