marți, 23 februarie 2010

Mare e gradina Domnului

Am stat mult si m-am gandit de ce unii daca au o masina cred ca sunt "super" si cred ca femeile pica lesinate daca sunt bagate de ei in seama. Pentru mine astia sunt MITOCANI.
Eram in statie la tramvai si ca tot omul asteptam tramvaiul, ca de aia stateam in statie, logic nu? si ma gandeam la ale mele...de fapt ma gandeam la ce vreme frumoasa e afara si ca parcurile sunt pline de indragostiti, de copii care se joaca si se bucura de soare.si probabil ca aveam si un zambet  pe fata.....Stand eu cu gandurile mele, intrabandu-ma de una alta si cu ochii in linia de tramvai poate zaresc tramvaiul aud un cloxon pronuntat...nu l-am luat in seama deoarece nu ma uit dupa masini si ma gandeam eu la ale mele. Cand am vazut ca  se insista am intors capul  sa vad ce se intampla, curiozitatea asta feminina, si vad una bucata "barbat" care cu un zambet prost pe fata:
 - Papusa, greu iti mai atrage omul atentia!
Ma uit in spate, in stanga, in dreapta si zic in sinea mea cine stie cu cine vorbeste..si ma intorc, lamurita ca nu e nimic care sa ma intereseze..dar MITOCANUL continua sa strige
- De ce te-ai intors? cu tine vorbesc!
Il las in lumea lui, se face verde, el pleaca...eu rasuflu usurata si ma uit in stanga sa vad daca vine naibii tramvaiul ala sa ajung mai repede acasa....dar dupa nici 2 minute ma trezesc cu mitocanu` langa mine:
- Nu bagi in seama tu un barbat  bine la volanui unui ( si aici spune marca)?
Eu nimic, deja fierbeam de nervi si ma gandeam sa ii spun sa ma lase in pace? nu, ca daca intri in vorba cu el sigur va face el o gluma, crezand ca e haios!!!! Dar foarte inventiv baiatu ma trage de mana si mai ca tipa la mine:
 - Esti surda? ei..si aici s-a declansat animalul  din mine..si asa trebuia sa imi vars nervii pe cineva:
 - Daca vorbesti cu mine  iti racesti gura degeaba!
 - Da ce? nu am nas de tine?
- Stimabile uite cum sta treaba: ori ma lasi in pace ori vei continua sa vorbesti singur ca eu nu am de gand sa stau sa te ascult. Asa ca du-te inapoi in masina ta si lasa-ka pe mine in pace ..cauta la urmatoril semafor poate pica una lata la o masina mana a doua din anul 1998 sau 2000. Si mandra ca l-am pus la punct imi scot si imi bag castile in urechi si dau muzica la maxim.....dar el insistent:
 -Masina second hand sau nu eu am nu ca tine  sa merg cu tramvaiul, papusa!
Pana aici! La faza asta m-a scos si mai rau din sarite:
 - Dragul meu poate am masina dar nu sunt atat de mandra incat sa merg cu masina in nebunia din bucuresti sau poate nu vreau masina....sunt libera sa aleg cu ce merg si cum merg. SI ma uit spre stanga injurand ca nu apare tramvaiul asta nenorocit..spre norocul meu vine tramvaiul, ma urc si eram atat de nervoasa ca ma apucase toate gandurile negre si ma gandeam oare chiar nu au ce face unii?
 Cred ca daca au o masina si tu stai la tramvai  si el iti face "onoarea" sa te bage in seama si sa iti zambeasca lesini si nu stii cum sa faci sa te mai bage in seama...asa sunt probabil o parte din fete, de aia probabil ca insista si ei...dar fratilor...nu am nevoie sa fiu agatata la semafor sau la tramvai, sau la treceri de pietoni, sau sa ma apelezi cu papusa!!!!!!!
 Poate sunt eu ciudata dar am si eu pasaricile mele!! Si credeti-ma, dragii mei barbati care apelati la chestia cu agatatul, ca niciodata nu veti fi luati in seama asa...sau nu stiu poate veti fi dar nu de mine.

4 comentarii:

Emanuel Enache spunea...

Bravo:)

SCHUMI spunea...

Bun venit Armand:)
Presupun ca imi spui mie bravo:0
Joking:)

Adela Stan spunea...

Cand ignori prostia, atunci doare cel mai tare. In locul tau nu i-as fi adresat nici un cuvintel! M-as fi prefacut ca nu-l vad, ca nu-l aud. Asa procedez de fiecare data insituatii ca asta in care ai fost tu si ramane emo-cocalarul socat! Nu-i vine sa creada! Fatza lui face tot amuzamentul!

SCHUMI spunea...

Adela stiu, si crede-ma ca am facut si asta de nenumarate ori si ai perfecta dreptate..dar azi nu am mai putut, eram probabil in ziua cand trebuia sa revars:)

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...