luni, 8 februarie 2010

....a trecut un an..

Eram pe partie la 2000 cand am primit vestea trista..si de atunci in universul meu lipseste un copac..care s-a prefacut in stea....i-am aprins o lumanare azi, m-am gandit la momentele frumoase petrecute impreuna si m-am uitat in cer...Dzeu sa te odihneasca, Marian..
 Poate la tine acolo sus nu e zapada si azi joci un handbal cu amintirile noastre si ne imbratisezi pe toti ...

 

Sunt curioasa... FRH ce a facut?:(.......si asta fara sa fiu rautacioasa......
RIP Marian!

Un comentariu:

Adela Stan spunea...

Doamne, asa de rau imi pare de acest baiat, mandru ca bradul! A fost secerat de Raul de pe acest pamant...Dumnezeu sa-l odihneasca! Pacat! Mare pacat!

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...