vineri, 26 februarie 2010

Stiu eu...

Ca trebuie sa mi se intample si mie ceva frumos....ca se va pravali peste mine ceva bun si frumos, ceva care ma va face sa fiu fericita pana in fiecare fir de par, in fiecare clipa, ca o sa ma doara de fericie sufletul....ca o sa imi strang pumnii atat de tare cand voi simti si voi spune in gand:" Stai cu mine, aici, ca e asa de bine!"
Cineva drag mie spunea ca trebuie sa imi doresc minunile ca sa mi se intample,.eu bine dragi minuni veniti pravale peste mine, va astept ca un copil care ii spune mama ca daca e cuminte primeste bobo. Sunt aici sa va fac fata, sa va primesc, sa va indragesc, sa ma laud apoi cu ele la voi toti aici si sa va spun cat imi este bine......
 Da, sunt hotarata si sunt sigura ca lucruri bune ma asteapta...pana acum gandeam asa, in interiorul meu ca nu am  eu de ce sa sper...acum AM TOT DREPTUL SA LE VREAU, SA LE ASTEPT, SA MI LE DORESC!
 Deci lucruri multe si bune si dulci si frumoase..va astept!
 Un week-end frumos !

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...