marți, 9 februarie 2010

Focus, stiri, jurnal de stiri, telejurnal

 Nu mai am tragere de inima sa ma uit la stiri, prefer sa dau un ziare.ro si sa ma uit la stiri, sau un hotnews si sa aleg ce vreau eu sa citesc....ma uimesc "reporterii" care "dau legatura" de la locul unde s-a intamplat "marea stire"....avem stiri de doi lei.. mi se pare ca e un circ, care mai de care sa se catere pe masini ca sa arate cati m are zapada, care sa mearga prin zapada de 45 cm c sa arate ce se intampla.....Fratilor, stim ce e in tara, stim cum e si ce tragic e...dar eu spun ca decat sa faceti "spectacol" mai bine ati merge la domnul berceanu ( am scris fara majuscula ca asa merita) si sa il intrebati de ce e nebunia asta in tara, sa il intrebati noi de ce nu achizitionam utilaje performante care sa arunce zapada la 30 m sau sa o spulbere direct in camioane mari si dusa in camp...la noi inca avem volele alea de cand luea, tractoare si lame care strica asfaltul...
 domnule berceanu.....ati auzit de utilaje de dezapezit performante? ati auzit ca in afara nu sunt orase rupte de lume mai mult de o zi sau doua? dar de fapt sunteti prea ocupat cu ..cu ce? chiar cu ce? ca eu nu cred ca am vazut ceva miscari de cand sunteti la conducere:))
 Va arat eu cateva uitlaje....
 
  

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...