miercuri, 5 octombrie 2011

Miercurea fara carne

Uite ce repede a trecut timpul.....o alta saptamana o dam la spate si uite asa trece luna, anul..anii peste noi. Astazi nu ma voi abate de la regula si o sa spun NU produselor din carne si va marturisesc ca dimineata am mancat cu o foarte mare pofta lapte cu cereale ( cu scortisoara) si au fost asa de bune ca un singur bol nu mi-a ajuns:)) si la pranz am servit frumos fructe cat curpinde:) nu de alta dar se impune ceva kilograme sa fie alungate, mai ales dupa vizita acasa:))). Diseara nu stiu ce o sa manac, dar sigur nu va fi ceva cu carne..probabil o sa ma leg de ceva orez..sau o salata....inca nu m-am hotarat!

Un comentariu:

Natural spunea...

Bine Simo! Te-am dat exemplu in Blog and roll

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...