miercuri, 12 octombrie 2011

Miercuri fara carne si planificari ! Vegetariana ori ba?

Uite ca a venit iar miercurea, mai repede decat ma asteptam si normal ca azi trebuie sa fiu atenta ce pap sa nu fie cu carne! Nu stiu daca sunt pregatita sau nu, daca mi-ar placea sau nu dar imi place ideea! Am stat si am analizat cata carne manac eu si sa stiti ca nu sunt fanul numarul 1, cel putin in ultimul timp mai multe salate si rareori mai ma imprietensc cu un gratar pe la prieteni, cu o cirobita pe la alti prieteni si tot asa! .
Astazi in meniu va fi ceva usor..dimineata am luat un iaurtel si l-am pacalit ca il trimit raiul iaurturilor si apoi am mai rontait la ceva stafide:) ..la pranz mi-am gadilit papilele gustative cu o salata de vinete ca de ceva vreme tot visez la o salata de vinete cu maioneza...si daca tot e bal..o sa iau si ceva rosii din Tesco in drum spre casa!
Tot azi am decis sa scriu o listuta co urmatoarele locuri pe lista mea de vizitat:
  1. Lisabona
  2. Barcelona
  3. Londra
  4. Valencia
  5. San Francisco - mi-a promis mie cineva ca la anu` merg acolo;)
Cam atat in aceasta zi fara carne:)

P.S. Omul n-ar trebui sa faca de doua ori aceeasi greseala pentru ca are de unde alege. (Bertrand Russel)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...