duminică, 26 septembrie 2010

Leapsa 2

Asa cum mi-a promis, Dan m-a pricopsit, in modul placut, cu o leapsa. Inainte sa incep sa raspund la leapsa vreau sa ii urez o zi frumoasa maine si lui si Monicai, sa fie intr-un ceas bun si sa le fie, celor care ii ia sub aripa lor de nasi spirituali, cei mai buni prieteni, un exemplu de intelegere si iubire si de familie. Au facut o alegere frumoasa a doi oameni calzi, asa cum i-am cunoscut eu pe cei din familkia Botea! Si acum sa purcedem la leapsa:

  • La ce varsta credeti ca va veti casatori?
  • Cum ati vrea sa fie nunta?
  • Cine ati vrea sa va fie nasi? Dintre prieteni si rude, sa nu veniti cu Angelina Jolie si Brad Pit :)
La ce varsta cred ca ma voi casatori? ..apai nenica...deja am 31, sper cat mai repede...asta implica sa il si gasesc pe EL..imi doresc la un 34 de ani, cel tarziu, sa ma casatoresc!

Cum as vrea sa imi fie nunta?....la intrebarea asta am mai raspuns intr-un post, undeva in trecut dar reiau aici, cu mici amanunte: la nunta mea vreau langa mine oameni calzi, oameni frumosi si prieteni! adevarati prieteni. Mi-as dori foarte mult cununia religioasa sa o fac in Biserica in care am fost botezata( am eu motivul meu..in curtea acelei Biserici isi dorm somnul de veci cele mai dragi suflete ale mele, al caror vis comun a fost sa ma vada mireasa); vreau sa fiu imbracata in mireasa ( rochie bleu) si sa ma bucur de acea zi...sa fie un restaurant plin de oameni calzi, sa fie totul asa, ca intr-o poveste cu printi si printese si sa il privesc pe EL cu o foame nebuna de iubire. Sa ma simt implinita si fericita, sa stiu ca vor urma multe zile frumoase si calde, sa stiu ca cei din jurul meu se vor bucura pentru mine si cu mine!
Mai sus am descris partea sentimentala..detaliile tehnice, cum le-as numi eu, ar fi o petrecere pe marginea unui lac (lacului din Buftea unde deja am rezervarile facute;)) trebuie doar sa anunt ziua), sa fie multe flori de camp, sa fie el pe un cal alb..sa fie si cei dragi si sa dansam, sa am aranjamentele florale facute de manuta mea, husele de la mese sa fie o culoare calda, cocardele sa fie din frezii, la muzica sa fie cei doi care mi-au spus ca oricum vor veni ( Damian si Horia), sa fie si Alina care, chiar daca va fi invitata, sa imi daruiasca o"Luna patrata" live....sa am multi trandafirasi rosii si albi pe rochitica mea bleu, sa facem o proiectie a povestii noastre de iubire, sa facem si lucruri interactive....vreau o nunta nonconformista..si mai ales vreau o nunta fara dar....oamenii sa vina la mine de drag si nu constransi ca au de pus ceva bani intr-un plic!

Cine ati vrea sa va fie nasi?- aici este o problema..dar daca ma lasa preotul..nu ar mai fi. Am multi prieteni dragi care i-as vrea parinti spirituali:
  1. Anca si Bogdan Pana - pe ei i-am numit asa de multa vreme;
  2. Corina si Mircea Diaconescu - daca nu se satura de asteptat sa il gasesc pe el;))))
  3. Ioana si Liviu Macoveicuic- si poate asa o sa fiu prima lor pereche nasita;
  4. Preotul paroh - Palora Ioan- de la mine de la Bacau, care m-a rugat sa il pun;
  5. Cristina si Razvan Tarachiu - prieteni buni si dragi sufletului meu.
  6. Daniel si Monica Botea - si nu pentru ca mi-a dat leapsa ci pentru ca imi sunt dragi!
Daca voi credeti ca se pot 6 perechi de nasi ( si nu mai are si EL inca 3 sau 4) si cei numiti mai sus vor....o sa ii si pun!

Leapsa merge mai departe la: Ioana, Merat, Adela.

- cei casatoriti:
  • Cati ani de casnicie ati bifat?
  • Ce v-a placut cel mai mult la nunta voastra?
  • Ati fost vreodata nasi? Ati vrea?
- cei inca necasatoriti :
  • La ce varsta credeti ca va veti casatori?
  • Cum ati vrea sa fie nunta?
  • Cine ati vrea sa va fie nasi? Dintre prieteni si rude, sa nu veniti cu Angelina Jolie si Brad Pit :)

L.E. Daca tot mi-a dat nasul Daniel ideea...am decis ca dimineata, dupa ce chefuim sa ne pregatim pentru ciorba de potroace cu un fotbal. Echipele le vom face nasii mei contra nasilor Dlui Siguranta, daca nu are nasi..contra prietenilor lui. Eu capitan de echipa la mine si el la echipa lui:)

6 comentarii:

The Drama Queen spunea...

aww, am primit prima mea leapsa de la tine :*
Si zau ca nu ai pretentii... :-? Glumesc! Sper sa fie asa cum iti doresti tu si mai mult!

Simona spunea...

Hai mai Merat, ca nu am vise cu fluturi de o zi, cu fire de aur si bornagic..vreau ceva simplu dar din suflet:)
te pup!!

Natural spunea...

Super!
Si cu calul alb si cu rochia bleu, poate cantam si "o iubire alb/albastra" cum am cantat eu la nunta duminica :)))
Cu atatea perechi de nasi cred ca faci si un meci de fotbal, eventual cu nasii propusi de Dl. Siguranta :)

Simona spunea...

Cu mare drag cantam ce vrei..iarla fotbal..uite mi-ai dat o idee superba!!!!!!
Bag un Later Edit

Natural spunea...

Hehehe, ca sa va dati la gioale in public :)
Si sa comentati la deciziile arbitrilor ;))
Banuiesc ca socrii sunt pe post de antrenori :)))
iar restul nuntasilor la galerie :))))

Simona spunea...

Nasule...adica asa multa incredere ai in Dl. Siguranta incat dupa 12 ore de petrecere deja ne dam la gioale?:)))))
Arbitrii..hmm..aici nu stiu pe cine am putea sa nominalizam:D:D:D
Cat despre antrenoir..lasa..nu avem bani sa ii platim, fara antrenori! Cine stie peste ce socara dau!:)))