duminică, 26 septembrie 2010

Caldura in toamna

Si vorbesc despre o caldura sufleteasca! Am avut parte astazi de o zi superba. Am fost la expozitia de pisicuti unde am intalnit prieteni de suflet, oameni frumosi si in interior si in exterior.

Am ajuns la Romexpo, am intrat si am luat cartea Candicei cu autograf pentru mine, chiar daca este o carte pentru copii.


Apoi, impreuna cu Rox , Loreta & Emma si Mihaela ( pe care am cunoscut-o azi si ma bucur foarte mult) am mers la o bere, un suc , o cafea, gogsele fitosica si povesti....multe povesti frumoase si de suflet..cu oameni dragi noua, oameni cuminti si calzi.

Mi-a placut ziua de azi...mult!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...