luni, 8 martie 2010

La multi ani!



Este 8 Martie, o zi in care toate femeile suntem sarbatorite dar si devenim copii, copii mamelor noastre! Asadar si eu azi sunt copil, sunt fata mamei mele....Cu bune si rele, cu momente cand nu ne vorbim si ne suparam azi este MAMA, azi as vrea sa ii dau tot ce e frumos in lume, sa ii multumesc pentru tot, si pentru pedepse si pentru laude, si pentru ajutor si pentru momentele cand mi-a intors spatele...atunci m-a facut sa fiu mai puternica, sa imi doresc sa demonstrez ca a gresit..
Cu toate la un loc a fost mama cand eram copila curioasa si cotrobaiam totul in casa, adolescenta rebela care nu vroia sa fie la fel ca toti, tanara care isi plangea iubirile si azum, adultul care cere ajutor ...
 Iti multumesc ca prin firea ta dura m-ai facut sa fiu puternica, sa nu stiu ce inseamna nu pot sau sa nu recunosc si sa incercsa fac posibil, ca mi-ai insuflat dorinta sa fiu cea mai buna pentru tine dar de fapt o faceam pentru mine. Iti multumesc ca esti aici, Ii multumesc Lui Dumnezeu ca mi te tine sanatoasa si ca te am langa sufletul meu, ca am stiut sa trecem peste trecut si sa ne apropiem dupa ce Doamne Doamne ni l-a luat pe tata...iti multumesc ca am cui sa spun MAMA!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...