miercuri, 3 martie 2010

Maraton

Deci asta fac eu de ieri de la pranz.
Un maraton de 40 de ore insa...in care sa imi pun la punct cunostintele despre xls. Acum unii vor spune ca e floare la ureche dar ii invit pe ei sa faca un tabel pivot, sa ii dea interepretri, sa faca sume si counting si lots things si daca stiu sa imi dea si adresa unde sa vin sa imi mai dea si mie cateva ponturi. E grele dom`le sa te iti la liniile alea din ceea ce se cheama foaie de lucru, sa dai comenzi si sa calculezi..si apoi iar comenzi si mai apare si Dna Error , apelezi la DL Cancel sau mai dai cate un X, te duci si te uiti la soarele de afara, privesti putin copii din parc..te uiti la pat si te minti frumos ca nu ti-e somn si esti fresh, pui mana pe cana de cafea si mai iei un gat...asa, cum fac alcoolicii aia...In sesiune mai faceam asa:)) dar macar acolo nu eram singura..mai avem cativa care faceau asta!

 Da, fug iar, ca ma striga Stimata Dna Functia IF ca cica VLOOKUP-ul si cu Tabelele Pivot au intrat in greva...Ma duc sa le potolesc ca maine avem intalnirea si trebuie sa le invat sa coopereze cu mine!
 Daca aveti numerele lor de telefon nu ar strica sa le trimiteti cate un mesaj sa le spuneti sa fie langa mine maine si sa imi sopteasca cand ma mai incurc!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...