duminică, 7 martie 2010

"Love means never having to say you're sorry"

Am avut momente cand am folosit aceste cuvinte cu ..cineva.. Azi sunt rasfatata..pe acasatv este  "Love Story" si acum este pulicitate.este unul din filmele pe care le-as revedea de zeci de ori si nu cred ca am sa spun ca m-am saturat...

 Azi pe Protv a fost si Sandokan....nu stiu de ce dar azi, de baba mea..aceste doua filme care erau si preferatele tatalui meu...si apropos....am avut o baba frumoasa, a fost soare....

Am fugit la film...a venit Jenny acasa si tocmai urmeaza sa pronunte titlul acestei postari....

O saptamana cat mai frumoasa

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...