vineri, 4 decembrie 2009

New moon

Da, am vazut filmul si mi-a placut. stateam si ma gandeam la tinerete fara batranete si viata fara de moarte...oare acolo se vorbea despre vampiri, in basm?.....da..basme, again basme dar ce sa fac si eu daca chiar imi plac..sa le citesc, sa le urmaresc ecranizate si sa cred in ele..un lucru in care cred...in basmul fericirii absolute si da, am voie pentru ca vreau eu!

 Cunosc persoane foarte dragi mie care isi doresc sa nu imbatraneasca, le este frica de acest lucru ....mie nu imi este frica si stiti de ce? Pentru ca, pana  atunci cand voi ajunge batrana, o sa ma bucur de sentimentul de mama, apoi de cel de bunica, voi acoperi nazbatiile nepotilor, le voi face bunataturi sau poate o sa ma joc cu ei pe calculatoar, pe gadget-uri si voi fi o bunica cool...poate imi iau motor si o sa plec cu ei pe motoare..asta doar daca o sa apuc sa ma bucur de nepoti...dar cred ca da! Pe facebook ma incurajau ca o sa traiesc pana la 95 d ani parca.deci ar mai fi inca 65 de ani...suficienti sa fac macar 2 copii si o sa ii sfatuiesc sa imi faca nepoti repede:)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...