miercuri, 2 decembrie 2009

Decembrie...file de poveste

Doar ca eu nu am o poveste de decembrie..nici o poveste macar....si nici vesti mai bune.
Ma simt inchisa undeva si nu mai pot iesi, imi simt sufletul atat de inchis si negru si incorsetat de durere; vreau sa uit tot ce a fost pana acum, sa inchid ochii si sa ma trezesc precum un copil care abia deschide ochii si vede lumea cu alti ochi....
 Ma doare si nu stiu ce..crunt, nu? ma doare speranta infranta, ma dor iubirile pierdute, ma dor oamenii pierduti, ma dor visele pe care le-am sters cu buretele si pe care as fi vrut sa nu le sterg, ma doare ca sunt sensibila si mai ales ca nu pot sa fiu nepasatoare, sa trec peste oameni ca sa imi ating scopul..de fapt nu cred ca mi-ar placea sa fac asta..probabil m-as uri mai mai mult decat o fac acum...
 Este primul an cand se apropie sarbatorile si nu ma bucur, nu le vreau..nu vreau sa aud colinde, cara ma bucurau atat de mult, nu vreau sa vad brazi care imi aducea mereu emotii in suflet si imi umezeau ochii, nu vreau sa-l vad pe Mos Craciun, nu vreau cadouri de Mos Craciun si nu vreau Craciunul.....Da, puteti sa ma urati pentru asta..si? nu veti fi nici primii nici ultimii care o fac..si eu o fac si altii o fac...nu vreau nimic acum, nu mai am nici o asteptare...nu mai sper la nimic si consider ca tot ce mi-as fi dorit pana mai deunazi imi doream fiind inconstienta ca nu voi primi niciodata...nu merit asa ceva ....
Ma simt nemultumita de mine...ma simt ..de fapt simt ca nu mai simt..simt ca nu mai vreau , nu mai pot, nu mai am puterea sa vreau, sa zambesc, sa pot, sa incerc...si nu stiu unde sa gasesc capatai....unde sa gasesc o cale pe care sa o iau...
da..stiu..iarasi eu trista...v-am spus..clownul si-a luat concediu fara plata nelimitat.....
pana la un urmator articol....numai bine!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...