vineri, 4 decembrie 2009

Cu drag....

Si cu multa placere am fost la Alina la concert. Si-a lansat in aceasta seara cel de-al doilea album " Cu drag" si este atat de frumos (acum il ascult) si seara a fost speciala, si oamenii de langa mine au fost speciali.
 Multumesc Alina! Ai adus iar o unda de bucurie in sufletul meu mic!


In seare asta insa trebuie sa marturisesc ca am cunoscut o persoana speciala...nu va dau detalii cine e si cum o cheama si cum am cunsocut-o..astea le tin pentru mine si pentru ea dar vreau doar sa va spun ca e dulce foc, e placuta rau si in ultimele zile ne-am sprijinit una pe alta sa fim puternice, sa fim darze si neinfricate! M-am simtit ca langa o prietena draga si calda si atat de mult ma bucur ca ne-am vazut, ca ne-am imbratisat....
 Te pup si te imbratisez cu mult drag, prietena mea draga!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! si a venit mosul la mine!!! Bine, spun tot! si cado` de ziua mea de nume ( Niculina) cu o pereche de cercei cu...cu....cu...BUBURUZE!!!!!!!!!!!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu drag...iti multumesc pentru initiativa de a ne intalni in sfarsit, pentru invitatia la concertul minunat al Alinei, unde m-am simti foarte bine si mi-a placut la nebunie, pentru ca ai scris despre mine atat de frumos pe blog si nu in ultumul rand multumesc pentru sfaturile bune si pentru sprijin...si nuuuu mai scapi tu de mine de acum

SCHUMI spunea...

Cu foarte multa placere! Nici nu vreau sa scap de tine....E atat de bine :)
Pup o fata dulce!

SCHUMI spunea...

Cu foarte multa placere! Nici nu vreau sa scap de tine....E atat de bine :)
Pup o fata dulce!

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...