miercuri, 9 decembrie 2009

Miercuri cu ploaie

Azi a plouat, a fost o vreme urata si trista, mohorata...M-am uitat cand am ajuns acasa la o poza primita de la o prietena si am zambit putin:)


In ultima vreme am auzit multi oameni loviti de durerea dezamagirii in dragoste, in relatiile de prietenie; Ma intreb totusi de ce sunt lucrurile asa?  De ce trebuie sa mintim, sa ascundem, sa inselam? Care este castigul la sfarsit? Exista un castig ? Sau singurele urme sunt eventualele regrete? Nu am inteles niciodata persoanele care inseala, persoanele care mint sau persoanele care se ascund si incearca sa para ceea ce nu sunt. Mereu am fost curioasa care este motivatia unei persoane care inseala? Si auzi ca nu isi iubeste partenerul de cuplu, ca nu il mai atrage, ca vroia ceva nou, ca nu stie ce a gandit, ca nu stie de ce a facut asta..dar, ceea ce mi se pare patetic, cand ii pui in fata faptului implinit culmea...pe loc iubesc cu intensitate, regreta enorm, nu se va mai intampla.... De ce trebuie sa ne ascundem in spatele acestor scuze? Cand o relatie nu mai merge si nu e ceea ce cauti, inainte sa iesi la vanatoare , spun ca ar fi de bun simt sa iti informezi cealalta jumatate din cuplu, sa ii explici, sa pui punct si apoi liber sa agati prospaturi, sa ai aventuri de o noapte, de doua zile sau chiar o noua relatie frumoasa...insa sa nu ne pacalim...toate inceputurile sunt frumoase si perfecte si exact ce iti cautai....esential este sa tii atmosfera in relatie asa si sa nu minti, sa nu inseli....la urma urmei gandeste ca roata se invarte si poti fi chiar tu  mintit/a sau inselat/a........

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...