joi, 30 iulie 2009

Pas cu Pas

...Am crescut nitel nitel....la minte! Am inceput sa ma bucur si eu de vara, de prieteni, de oamenii care ma inconjoara, care sunt langa mine neconditionat, care nu cer nimic, care nu vor nimic decat conversatie, socializare si momente placute. Amintiri pentru mai tarziu, clipe de prietenie. Oameni pentru care nu trebuie sa fac nimic ca sa ii impresionez, oameni carora nu trebuie sa le demonstrez nici ca sunt inteligenta, nici ca am calitati de bun organizator..etc...
Ieri dupa munca am iesit sa ne vedem cu un fost coleg, cu Simi....am ales Lipscani ca punct de socializare si bere si am stat, ne-am intins la povesti, am ras...am incercat sa simulez ca sunt ok dar nu prea am reusit , Emilia m-a simtit...dar...macar nu am mai avut ochii umezi, macar nu am refuzat socializarea! E atat de frumos sa petreci timpul cu oameni dragi, oameni carora nu le datorez si nu imi datoreaza nimic, oameni pe care ii apreciez si care ma stiu. E placut sa realizezi, stand la masa, ca ai oameni care chiar daca nu te suna zilnic, chiar daca nu iti scriu zilnic pe YM dar sunt acolo, si e suficient un telefon sa va vedeti si totul este asa cum a ramas la ultima intalnire, reluam firul povestii, facem update la ultimele stiri;) si e chiar placut, antrenant.
Dupa intalnirea cu ei mai avea o alta stabilita:)) Ce persoana ocupata sunt, nu? Am iesit cu Cata si Luci, Diana lipsind de la apel din cauza unui cunoscut mai vechi de al ei : SOMNUL. Si am stat noi frumos la o bere, la povesti...am vazut pozele lui Luci....Doamne...deci Mondenii sunt micuti, fratilor, pe langa ce poate face piticul nostru. Daca primesc acordul de la el o sa public poze;)) Vreau sa impart cu voi cateva zambete...de fapt ceva mai multe.....de fapt hohote de ras!

Si uite asa orolgiul din palatul printesei Simona a batut 00.00 si trebuia sa se repeada in pat sa faca somnul de frumusete:) pentru printul ei iubit, care, cred ca ma iubeste oricum si cu somnul de frumusete si fara el....Nu-i asa iubitule?

Sub cearsaful cu delfini, incercand sa ma imprietenesc cu Mos Ene zambesc.....chiar zambesc... Nu am mai mers la somnic zambind in ultima vreme...aveam ochii umezi si nici chiar gandul la Iubi nu prea ma facea sa fiu mai vesela....dar aseara am reusit...
Zambeam....si imi spuneam: " A fost o zi frumoasa azi! O zi in care am crescut!"

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...