luni, 27 iulie 2009

Decizie

Incepand cu azi am hotarat ca pana saptamana viitoare sa nu mai exist! Si nu doar pentru gustul amar ce il am in suflet ci pentru hotararile pe care vreau sa le iau pentru mine. Pentru liniile pe care vreau sa le trag..... pentru a plange si a lasa in spate tot ce a fost greu, crunt si dureros.
Telefoanele dupa ora 17.30 vor fi inchise, messengerul nu va mai fi accesat pana saptamana viitoare, e-mailul la fel. Ma voi limita la relatiile cu colegii, voi raspunde la telefoanele de munca...nu voi citi mesajele, le voi sterge, nu voi citi emailuri....NU VOI EXISTA.
Stiu doar ca trebuie sa ma gandesc la mine....daca m-am obisnuit cu ideea ca nu voi avea un zambet fericit si o familie a mea niciodata, daca m-am obisnuit cu ideea ca nimic nu mi se cuvine mie si nimanui nu ii pasa de mine incat sa opreasca timpul pentru mine..ma voi obisnui si cu singuratatea. Am atat de multe carti ce se vor recitite, am atat de multe lucruri de facut prin casa....am ce face, daca nu, imi voi gasi..daca nu voi gasi....voi plange! Dar vor fi ultimele lacrimi, vor fi cele din urma dureri crunte pe care eu le accept...ce va urma..vor fi lacrimi de despartirea de cineva drag, lacrimile de fericire....dureri fizice independente de vointa mea de a le simti sau nu!
Voi supravietui, stiu asta! Voi trece peste si probabil ca imi voi aminti aceasta saptamana mandra de mine mai tarziu.
M-am saturat de aruncat cu pietre in mine, m-am saturat de intors obrazul pentru inca o palma, m-am saturat de acceptat, iertat.....inteles pe toata lumea....vreau si eu sa ma pun pe primul loc! Vreau sa iau coronita la viata mea, sa termin viata prima, cu felicitari si cu zambete! Vreau sa ma impac cu mine insumi, vreau sa constientizez ca daca nu mi se ofera mai mult nu e ca nu merit ci ca nu stiu sa imi doresc cu ardoare acel ceva.... sa nu mai pun pe primul loc sa nu fac rau celui de langa mine , dar sa imi produc mie suferinta...sa pun pe primul loc persoana mea : Simona- care am calitati, care am principii, care am defecte si care am ceva de pret: viata mea, propria mea viata!
Probabil unii imi vor simti lipsa, probabil unii se vor bucura..eu voi profita!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...