marți, 21 iulie 2009

Incerc...

....sa ma ridic..ma simt atat de jos....gandesc despre trecut si imi amintesc....de mai multe....momente frumoase...un telefon primit intr-o zi trista pentru mine...mi-a spus LA MULTI ANI!, chiar daca nu spune de obicei la zilele de nume.....balul de la cercul militar....leutul primit care as fi putut sa renunt la el...doar ca sa vad putina fericire...sunt infometata sa vad fericirea....macar sa stiu ca altii ii simt gustul...nici nu intreb cum e...acum , de ceva timp il simt si eu...si este atat de inaltator.....prima bauta impreuna...cu Animalut mic mic mic, diminutivele stranse printre dinti..doar doar incap ntr-un pahar.....a intrat bila neagra din prima si urletul de fericire.....ceaiul din irish....revederea....geaca de ski....discutiile pline de haz de pe mess...."sondajul facut " pentru a reusi sa deschid ochii.....circul...plimbarea cu scarile rulante la universitate..Doamne cat ne-am mai distrat .....patinoarul....mac`s......atat de multe.....lacrimile imi curg pe obraz...incerc sa ma gandesc ca a fost un vis,...si vine cineva si imi da doua palme si ma trezesc....inciunele si secrete, ascunzisuri si febra surprizelor in care am intrat cu totii....distractie, sovata....Vreau sa opresc timpul si sa dispar din lumea asta....sa nu mai simt nimic, sa nu mai stiu nimic...sa ii las pe toti sa isi croiasca drumul....sa sterg cu buretele existenta mea si sa sterg cu buretele tot raul facut constienta sau nu....Pot cumpara un bilet la loja piesei de teatru cu viata mea? sa pot sa tip si sa arunc cu pietre in mine?..........sau mai bine sa fiu in spatele cortinei si sa o trag....sa o trag inainte de adolescenta......

Iertare tuturor din viata mea.....plec....inchid capitol, inchid ferestre, inchid caiete de dorinte si de vise, inchid canalul de sperante.....imi iau baston si invat sa merg precum un orb........Raman pe cararea iubirii...langa tine, minunea mea....tine-ma in brate, saruta-mi tampla si iarta-mi lacrimile....iarta-mi ochii tristi din ultimele zile.....o sa incer sa ii fac sa luceasca......

(........Bhn....Stii cat doare raceala asta? stii cat de tare e infipt cutitul si nu se mai opreste din intoarcerea pe loc? Stii ca tot la fel de mult te iubesc si ca tot la fel de mult imi doresc sa te vad fericit...sa iti vad ochii fericiti si trairile sincere care ma obinuisei.....stii ca mereu ma voi gandi sa sper sa iti fie bine!!!!!..........)

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...