luni, 24 noiembrie 2008

Luni de dimineata

O noua zi ..o alta saptamana..A trecut si weekndul asta si a fost zapada la munte!! Unii deja s-au bucurat de prima coborare pe partie!! Asta e! Las` ca dupa exit-poll si eu o sa ma bucur, parol!
Weekendul? a fost furtunos si plin de activitate:) Chiar a fost un weekend reusit, si am avut si persoane dragi langa mine si m-am si dezmatat:)) Traiasca fetele mele:P
Acum iar munca ( bine, am lucrat si ieri), trebuie sa ma pregatesc sa intru in operativa de lunea dimineata....offf Alexandra imi ramai datoare vanduta :) ......
AAAAAAAAAAAAAAAAAA..am castigat o maimutica aseara ;;) la Micul Paris si sa stiti ca maimutica mea si urla:)) I-am pus numele de Honey, avand in vedere ca nu am castigat-o singura:)), aduce putin cu cineva dar nu spun cu cine:)) ca nu vreau sa se simta lezata persoana respectiva.
Va urez tuturor o saptamana reusita!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...