miercuri, 5 noiembrie 2008

Printesele


Vineri seara mare distractie mare in Bamboo, petrecere de Haloween cica:) Si cum am fost invitate de seama a interpretului Damian Draghici am spus ca nu putem sa ne ducem fara sa fim la inalta tinuta si ne-am imbracat in printesici. Atasez si fotografia ca sa vedeti ce fete frumoase am fost noi ( Adica eu si Corina).
Am stat pana pe la 5 pe acolo, am avut si print cu noi, pe Teo , ne-am distrat nimic de spus, doar ca...lipsea ceva si nu stiam ce..am aflat mai tarziu cand am luat masina si m-am dus si m-am schimbat...nu eram in elementul meu, nu aveam motricitate:))) asa ca s-a dus Simona mea acasa, si-a luat blugi pe ea si maieut de clubbing si gata!!! A revenit si a inceput bantuiala si dezmatul:))

Hee hee hee frumos a mai fost..Vineri acum e ziua mea...oare pe unde mai umblam?:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

da' poze cu printzu'? sau il pastrati doar pentru voi...sa nu vi-l fure careva?!?

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...