joi, 11 aprilie 2024

Orgoliile care distrug zâmbetul (I)

 

  Toți avem zile și zile, în funcție de cum ne trezim, ar spune unii, în funcție de ce gânduri avem noaptea, aș spune eu. 

    Și am tot avut zile de astea în care mă trezeam dimineața bine dispusă și cu zâmbetul pe buze și zile, ca cea de astăzi, când îmi beau cafeaua dar nu sunt  bine eu cu mine. Probabil este și datorită faptului ca am terapie azi, iar ultimile ședințe m-au cam dat peste cap. De fapt, ca să fiu sinceră cu tine, ultimile 3 ședințe au scos la iveală lucruri care dor. Dor atât de tare că mă apar așa cum știu eu mai bine: pozând în tipa care e veselă, pune stories amuzante pe Facebook, postează la greu.

O prietenă bună, știind că scrisul mă eliberează, mi-a scris că voia să îmi recomande să scriu, iar, pe blog, dar a intrat să îl verifice, dacă mai e public și a văzut ultima postare. Cu D mă știu de 15 ani, avem o îintragă istorie împreună. Și cu bune. și nebune și de nescris pe blog. 

Mi-a scris ieri un prieten să mă intrebe ce e cu mine, ca i se pare suspect și i-am spus că totul e ok. Ca să vă spun despre el, ne știm de 20 de ani, mă știe și când sunt ok și când nu sunt și tocmai pe el am încercat să îl duc cu preșul, cum s-ar spune. Ghinionul meu a fost că el știe cand sunt eu așa de activă așa că a trebuit să îi explic  teorema lui Pitagora revizuită. 

    Da, sunt puțini cei care mă cunosc cu adevărat si care știu cum e Schumi veselă, tristă, nervoasă, fericită, amărâtă. Iar eu sunt binecuvântată că îi am și că atunci când simt că ceva nu e cum trebuie, vin repede să întindă o mână și să mă scoată din negura pe care, uneori, prefer să nu o dezvălui cu subiect și predicat. 

Azi aș fi vrut să scriu aici ce m-a ținut trează azi noapte, dar momentan nu pot dezvălui...Poate, într-o zi, o sa fie momentul. Dar pot să spun doar ca, atunci când încerci să fi bun, și să faci anumite lucruri pentru a nu cauza suferință celei mai importante persoane din viața ta, unii, iau acest comportament ca pe ceva ce li se cuvine și se folosesc de el din plin...și, în astfel de momente, eu am mâinile legate, pentru că, cea mai importantă persoană din viața mea ar suferi daca eu aș rabufni.

Cât de injositor este cand cineva folosește asta pentru egoul personal. 




Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...