marți, 9 aprilie 2024

Arhiva Note Telefon 2: 30 Ianuarie 2021

   Hey, tu! 
 
Ia-mă! 
Ia-mă de mână și spune-mi că toate inimile bat!
Vrei să te mint?
Frumos?
Da, toate inimile bat, dar în ritm diferit. Inima ta bate pentru supraviețuire. E cam întuneric la tine in suflet și te simt cam a nimănui. Dar inima-ti bate, e ok!
Spune-mi! cum bat celelalte inimi?
Unele bat cu soare, unele bat cu apusuri, la unele e lumină și soare și la unele cam asa, ca la tine. 
Mi-e dor să îmi bată inima cu dragoste...

Ia-mă!
Ia-mă de suflet și spune-mi că la ora asta a răsărit soarele!
Vrei să te mint?
Frumos?
Aici nu răsare soarele de ceva vreme. Ce vrei? Trăiesti în Irlanda! Dar ai soarele tău acum! Răsare de 7 ani în fiecare zi! 
Dar, da, în alte părți soarele e strălucitor, cu un răsarit fantastic, iar apusul! Oh, cât îti plac ție apusurile, astea sunt peste puterea imaginației tale! 



Ia-mă!
Ia-mă in brațe și tine-mă strâns!
Vrei să te mint?
Frumos?
Te iau, dar mirosul asta de carne arsă nu îmi dă liniște! Și încă arde! Ce ti-ai făcut la corp? Nici nu mai știi ce înseamnă o îmbrățișare? Tu? Care trăiai pentru îmbrățișări si zâmbete? Și acum îmi ceri mie o îmbrățișare??? 
Iar verbul cere este substantiv!
 
Mă îmbrățișezi sau faci gramatică cu mine?
 
Păi, crezi că dacă aș face școală, ai învăța ceva?
 
Nu, ai dreptate! Sunt ani de când îmi refuz tot ce am învățat! sunt ani de când îmi repet că e ok așa, merge și așa! 

Ia-mă!
Ia-mă de ce vrei tu, dar dă-mi putere să respir și să ies din bezna asta în care mă aflu! 
Te-aș lua, dar ai nevoie de curaj! Mai știi ce e ăla? Tu, care ai avut curajul să urci pe cei mai înalți munți ai riscului, să te arunci in prăpăstiile necunoscutului, acum stai aici, fără curaj, fără voce si mocnești! 

Nu, gata! Nu te iau! Cauta-te! Gaseste-te! Poti! 

 
 
 Nu, de prea mult timp m-am mulțumit cu verbe'n viitor! Ceva'n prezent e doar un vis!

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...