joi, 26 aprilie 2012

Am invatat

Am invatat ca oamenii sunt diferiti si trag speranta sa bag la cap odata pentru totdeauna ca oamenii nu stiu sa fie sinceri ca mine, ca fiecare are uns cop ascuns oarecum si mai ales ca noi, oamenii, ne alegem mai multe masti pentru a imrpesiona! Nu sunt de acord cu asta, nu o fac..dar daca cei din jurul meu tot o fac..ii rog respectuos sa nu imi subaprecieze inteligenta!
 Sunt eu mai micuta si poate par mai proasta dar credeti-ma pe cuvant ca am si eu o limita...si cand ma apuca nu cred ca vreti sa vedeti!
 Zilele ma suna cineva sa ma intrebe ce mai fac...cineva cu care nu am mai vorbit de aproximativ 3 ani si care culmea....nu stiu de unde avea numarul meu de telefon ( mai tarziu am aflat ca de pe facebook, de la Actualitatea irl)...in fine ma prefac uimita ca nu ne-am mai auzit de ceva vreme....ii spun ca nu a mai dat nici un semn...povestim asa..de una, de alta..de ce par lung am eu , ce pisica frumoasa si-a tras persoana respectiva...ce nor frumos e pe cer si ce balta e pe Dimitrov in Bucuresti si apoi ma intreaba: Esti in Dublin peste 2 saptamani? Ma gandesc eu putin si spun mah, doar nu plec in Thailanda..normal ca sunt si ii raspund pozitiv si incepe triada: uite, o sa vin la Dublin sa te vad, mi-e dor de tine si de nebuniile care le faceam...am stat si m-am gandit ca nu e frumos sa treaca timpul si doi prieteni adevarati sa nu se vada....in timp ce persoana de la celalat telefon vorbea eu raman uimita...Nu spun nimic, astept cu respect sa termine si intreb: Ok, si cand ajungi? cu ce vii? Blue Air sau Aerlingus..si vine raspunsul: Pai la ce imi iei bilet?
 Zic eu ca poate nu am auzit bine si ii recomand sa se uite sa faca o analiza de pret si sa se hotarasca si atunci imi dau seama ca am auzit corect: pai daca o sa iti dau link-ul oricum o sa trebuiasca sa selectezi si tu iar zborul....Intreb fara bun simt: Dar ce treaba am eu sa iti platesc bilet? si vine raspunsul care m-a frapat: pai nu tu vrei sa vin la tine? Atunci mi s-a pus pata si intreb direct: deci pe bune acum de ce m-ai sunat? si imi rapsunde:

Niciun comentariu:

Bunatatea, uneori pretul pe care il platesti pentru a suferi

   Teoretic aici era un draft unde incercam, prin metafore sa scriu cum faptul ca am fost buna si intelegatoare mi-a adus mai multa suferint...