sâmbătă, 28 aprilie 2012

Concluzie

Aş vrea să fac o precizare. Sunt o idealistă şi încă mai sunt unii care profită de naivitatea mea... Am descoperit asta în timp, nu acum... încerc să mă autoeduc în a-mi schimba părerea despre oameni, de a privi doar lucrurile frumoase, dar îmi este greu pentru că eu, încă, mai cred în semnificaţia cuvântului prietenie, încă mai sper în descoperirea sentimentului iubire, încă mai visez la lucruri frumoase, dezinteresate şi durabile! Nu sunt supărată pe nimeni, nu judec pe nimeni şi nu este un apropos la persoana nimănui doar că realizez cu durere că nimic din ce cred eu şi îmi doresc să văd nu se întâmplă! Am ajuns să jignim, să minţim, să ne ascundem, să ne jucăm cu cei dragi doar pentru că aşa fac cei din jur.. Sunt conştientă că nu am să schimb eu lumea... şi mai sunt conştientă că nu sunt şanse să mă schimbe nici lumea pe mine, indiferent de câte lovituri primesc.. Eu voi rămâne cea care sunt, Simona care o ştiu cei care m-au cunoscut, cei care mă apreciază, cei care mă urăsc şi cei care nu mă plac... Nu mai cred în schimbări radicale... Am 32 de ani... am încetat să mai cred şi în basme...

2 comentarii:

Sorin Valcu spunea...

Asta e lumea .. asa au fost invatati asa vor fi mereu.

Adina Amironesei spunea...

Viata (intamplarile si tot ce exista in exteriorul nostru) ne arata - ca un ghid - daca este bine sa ramanem asa cum suntem sau daca este cazul sa mai schimbam pe ici pe colo lucruri in noi insine.
Si cand ma refer la schimbare, nu spun ca trebuie sa schimbam ceea ce consideram ca e ok in noi cu perspectiva din care privim lucrurile.
Am fost dezamagita de oameni numai atunci cand am avut asteptari de la ei = cand am asteptat ceva in schimbul suportului pe care eu l-am daruit. Apoi am constientizat ca prietenia in adevaratul ei sens nu este un lucru oferit la schimb ci este cea oferita in mod neconditionat din nevoia mea de a oferi, ei (prietenii) neavand nici o obligatie fata de mine.
Cand am incetat sa am asteptari au incetat si dezamagirile - pentru ca acestea doua nu pot exista una fara cealalta.
Zi frumoasa cu pace in ganduri si in suflet :)

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...