duminică, 1 ianuarie 2012

Bilant 2011 - II

In primul rand La multi ani, 2012! Scuze ca nu am continuat cu urmatoarele luni anul trecut dar am vrut sa fie bilantul facut si cu revelionul inclus...

AUGUST - a fost frumos, zilele treceau repede si am avut parte de un week-end frumos in minunata Nemtia la un foarte bun prieten...am iesit din pantaloni lungi si geaca si am stat si eu la pantaloni scurti :), am cunoscut oameni frumosi si mi-am incarcat bateriile cu energie:) Ca sa nu mai spun ca am si avut ceva raspunsuri la cateva intrebari:) Multumesc Udo! :) In august am pus la punct si ideea unei intalniri cu prietenii ziarului de pe pagina de FACEBOOK!

SEPTEMBRIE- a inceput cu emotii mari, plecam acasa, la cei dragi mie...aveam emotii de nu va pot explica....imi era dor de toata lumea si in acelasi timp imi era si frica de timpul trecut ...sa nu se simta o distanta...dar totul a fost superb...Nici nu am ajuns bine in aeroport ca am si plecat la mare...munte....Bacau...au fost cateva zile de vis..au fost oameni cu care m-am revazut si ne-am imbratisat de parca nu ne mai vazusem de cateva zile si au fost oameni care au fost prinsi cu altele si nu ne-am putut vedea,...sau am fost eu prinsa intre prea multe drumuri si nu am apucat sa ii vad.... Tot in septembrie am inceput si obiceiul intalnirilor FACEBOOK, prima fiind atat de frumoasa, simpla..am si scris despre ea.... Si nu..asa cum am avut ceva intreabri..nimic frumos pe partea sentimentala...

OCTOMBRIE - a venit atat de repede....oamenii din jurul meu se inmulteau, oameni atat de frumosi si de dragi, oameni care m-au facut sa zambesc, sa am bucurie in ochi si sa ma bucur ca am avut ocazia sa ii cunosc....Am avut si intalnirea 2 FACEBOOK, am cunoscut acolo persoane care acum imi sunt atat de aproape de suflet..si care fac parte din viata mea, din lumea mea....Tot in octombrie am pus bazele evenimentului, asteptam cu nerabdare ziua de 5 noiembrie sa imi fac cel mai frumos cadou: Un eveniment dedicat si pentru romanii din Dublin....si ce cadou a fost...dar despre asta in luna

NOIEMBRIE- LUNA MEA CEA MAI FRUMOASA...LUNA MEA PATRATA!!! A fost luna cu cele mai multe trairi, a fost luna in care am spus ca DUBLIN E ACASA!!!!! Asa a inceput totul..cu o zi de sambata..un eveniment reusit ( il puteti vedea in intregime aici ) unde am avut parte de cea mai emotionanta seara....unde nu mi-am mai simtit picioarele pentru o buna perioada de timp, unde toti ochii din sala au fost indreptati spre mine.......
A fost apoi ziua de duminica..o zi superba, o zi petrecuta alaturi de oameni care si-au facut loc in sufletul meu...si sunt ina acolo...incheiata cu o petrecere surpriza..prima din viata mea...unde am avut ochii in lacrimi iar....unde am vazut cati oameni ma iubesc...si unde mi-am dat seama cat de frumos e sa ai sentimente frumoase pentru o persoana... cand nu stiam cum sa multumesc Providentei pentru cele 3 zile de poveste..pentru ca si luni, de ziua mea...a fost superba...cu o dimineata perfecta..o dupa amiaza minunata si o seara de vis...... Deci noiembrie a fost MAGNIFIC...si cu intalnire facebook iar...

DECEMBRIE - o luna in care spiritul Craciunului si a sarbatorilor a incepu, o luna in care am facut colindul redactiei si am intrat in casele prietenilor de pe facebook si vizitatorilor de pe website...o luna in care mi-am mai gasit un job si am devenit foarte ocupata...o luna in care am petrecut frumos, am fost pozitiva, am fost fericita si implinita....si mai ales o luna in care mi-am facut o multime de planuri pentru 2012...si profesional si personal...Un Craciun de vis si o noapte de trecere in noul an cum nu am mai avut de mult! ...
Ar mai fi de spus..dar unele lucruri le pastrez pentru mine......

La revedere 2011!!! Ramai cu bine in cutia amintirilor...Bun venit 2012!!!! Vreau doar amintiri frumaose de la tine!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...