miercuri, 28 decembrie 2011

Bilant final 2011

Da, a venit vremea sa il fac si pe anul asta...un an care si-a castigat locul printre cei mai grei, un an in care am avut parte de atat de multe schimbari si in care am cunoscut foarte multi oameni....Dar sa incepem cu inceputul....

IANUARIE - Primele clipe ale anului m-au prins dormind..sau aproape dormind, avand in vedere ca abia sosita in Irlanda am descoperit ca persoana la care venisem nu avea nici un prieten, nu era foarte sociabil... Apoi luna in sine a fost cu mersul dupa acte si goana dupa job...In conditiile in care nu cunosteam pe nimeni, cand o gheara a depresiei imi facea curte...A trecut greu, ca un melc si i-a facut loc lunii februarie...

FEBRUARIE - Aceeasi monotonie; aplicatii pentru job, in casa atmosfera tensionata si mai ales ma simteam din ce in ce mai aproape de o depresie. Incepusem sa regret alegerea facuta si plecarea din tara dar nu recunosteam nici in ruptul capului, nu as fi spus nimanui care imi erau starile si cautam puterea de a merge mai departe acolo, departe in tara mea, ma gandeam al cei dragi, la familie...si da, imi dadea putere sa merg mai departe! Mamei ii spuneam ca sunt foarte fericita si foarte ok, prietenilor le spuneam asa, printre cuvinte ca imi este bine ....Ceva ma macina crunt..am plecat spre ceva frumos si am ajuns sa ma doara sufletul, sa nu mai vreau sa vina dimineata, sa fie noapte si sa dorm...Despre job nu era nici o vbeste, intrebam, alergam si lasam CV-uri si nimic....Imi doream mai mult decat orice libertatea financiara cu care eram invatata de 11 ani...Cu aceste framantari a trecut si luna cu numarul doi...

MARTIE - O luna cu schimbari majore....Inceputul lunii m-a gasit in depresie, plangeam, imi doream atat de mult sa ma fac mica, mica si sa nu mai stiu de nimeni.....prietenii din tara ii simteam, parca, in alta lume datorita nevoii mele acute de a ma victimiza..dar la urma urmei a fost decizia mea de a lasa totul acolo pentru o iluzie, o iluzie in care visam de ceva ani, o dorinta care mereu sta ascunsa in sufletul meu si care atunci am lasat-o sa zburde... Regretele erau deja la ele acasa si simteam ca voi claca..simteam ca ceva se intampla cu mine si nu vroiam sa ma las prada desnadejdii... Omul cu care imparteam casa devenise agresiv verbal si imi reprosa ca nu am rabdare. ca nu stiu ce inseamna viata in strainatate si eu ii spuneam ca nu am plecat pentru ca muream de foame din tara, plecasem pentru el..plecasem in numele a ceea ce credeam eu ca e iubire...Ma minteam pe mine de fapt ca iubesc, ma minteam pemine de fapt ca e cea mai buna decizie pentru ca imi doream prea mult ceva si am incercat sa fortez lucrurile..Pe la mijlocul lunii imi gasisem un job de cateva ore dar era ceva...iar apoi am cunoscut pe net ( da, inrenetul asta veti spune ) o romanca ce isi dorea sa ajute romanii de aici..cand i-am spus ca ii scriu tipei a inceput sa ma avertizeze ce nesimtiti sunt romanii de aici, ca toti vor ceva de la tine...i-am spus ca nu imi pasa, ca alegerea mea e sa ii scriu! Au inceput discutiile si chiar am ajuns in unctul in care aveam internet cu taraita...ca prea mult vorbeam cu prietenii mei, trebuia sa gatesc, sa fiu femeie in casa...inghiteam, plangeam si ma intrebam ce caut eu aici...este un film in care imi joc rolul sau..
Tot prin internet am gasit si pe cineva interesat de ideea mea cu scoala de Lb. Romana in Dublin si incepusem deja sa vise3z cu ochii deschisi, sa desenez vise si sa cumpar iluzii....Spre sfarsitul lunii eram intr-o discutie si pentru un job permanent, scoala prindea contur iar prin intermediul acelei fete de pe internet am cunsocut oi familie care cautau meditator la matematica...Si uite asa zilele mele au inceput sa fie putin mai pline, am gasit oameni cu care puteam vorbi, cu care puteam discuta si asta pentru mine facea enorm..... Spre sfarsitul lunii am avut momentul in care am clacat, momentul in care nu am mai rezistat si am spus "Stop", mai mult de atat nu pot duce! Era un moment in care nu aveam o conditie financiara deloc buna, moment in care nu aveam un job full time si cu ceea ce castigam sub nici o forma nu imi puteam permite o chirie...dar in creierii noptii, dupa o discutie foarte aprinsa in care jignirile au depasit orice masura.....mi-am aruncat in valiza cateva lucruri si am plecat...Am iesit pe usa si am inceput sa plang .....plangeam de cat de proasta eram..si ma simteam ca in filmele alea in care ea pleaca, ca un nimeni, fara un tel anume si fara sa stie unde si de ce...Am ajuns la prietena nou facuta si am ramas acolo....familia la care dadeam meditatii mi-au propus sa ma mut la ei, aveau o camera libera.....am spus ok, merita sa incerc....Imi facusem o promisiune ca nu voi ceda, ca nu voi pune coada pe spinare sa plec acasa..

APRILIE m-a gasit in casa noua, cu oameni noi in jur, oameni pe care ii credeam prieteni, oameni carora le-am spus despre mine si oameni care mai tarziu... Dar fiecare poveste la timpul ei! In luna aprilie pe 9 am inceput munca , pe 23 aprilie a fost prima zi de scoala....A fost o luna in care viata din Irlanda mi se schimbase...O luna in care, parca, vedeam putin rasaritul de soare.. In aprilie am intrat si in echipa ziarului Actualitatea IRL....ziar ce avea sa imi schimbe ideea despre oameni, despre multe..dar astea la timpul lor..

MAI - despre mai ce sa spun...inceputul a fost linistitor dar sfarsitul a culminat cu "planul de despartire " de familia la care stateam... prin punerea in vedere ca trebuie sa ma mut.....lucru pe care oricum incepusem sa mi-l doresc si eu din cauza unor iesiri mai "neortodoxe" ale doamnei din acea casa- genul femeii parvenite care de la bluza din bazar a ajuns la bluze "de firma" si care daca nu era ea nu exista lumea..in fine, am inceput sa imi caut, cunosteam deja oameni, oamenii intrau in viata mea si unii dintre ei erau deosebiti... Luna mai mi-a adus si o revedere draga, cu o fosta colega de liceu, o revedere dupa 9 ani de zile!

IUNIE - luna iunie m-a prins asa de fericita..urma sa vina verisoara mea la mine...asa dor imi era de un chip familiar..lucrurile se asezau, mergeam la baschet in fiecare vineri seara si apoi mergeam la bere, la scoala ma bucuram de copii mei frumosi si dulci, aveam cunostinte si prietenii..iar la ziar incepuse sa imi placa ceea ce faceam...Incepusem sa imi caut unde sa ma mut..eram linistita si ma uitam la mine in oglinda si imi spuneam: "Hai Simona, nu e chiar atat de greu..Dorul doare, singuratatea doare..dar mergem inainte...!"

IULIE - a fost luna fericita:) luna in care m-am mutat, luna in care a venit verisoara mea la mine, luna in care mi-am luat biletele pentru Germania, luna in care mi-am luat biletele pentru Romania..luna in care visam si eram atat de bucuroasa ca pot sa zambesc..luna in care alti oameni veneau peste mine si ii cunosteam, luna in care imi maream nuamrul prietenilor in Dublin.....

Urmatoarele luni...maine...sunt obosita si las ce e mai frumos pentru final!

Un comentariu:

Natural spunea...

MEGA-FELICITAREA BLOGOSFERICA == LA MULTI ANI 2012 ==

Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza la sfarsitul felicitarii si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org. Vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

*Gandurile lor merg catre tine!
- La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com
- Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
RobertN – http://acrilice-pointpen.blogspot.com/
- Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
http://lavii-osperanta.blogspot.com/
- Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
http://gabyzmb.blogspot.com
- 2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
Raisa http://www.newcomiclife.blogspot.com
??? Va doresc ca in noul an (2012) sa aveti parte de tot ceea ce nu puteti cumpara cu bani. ??? C.L.M. – http://crazy-in-loveee.blogspot.com ???
- fie ca 2012 sa dea buzna peste tine cu o caruta de bucurii, o galeata de noroc, dar mai ales cu o gîrla de fericire. multi ani cît mai frumosi! Calin http://coltulcumuzica.wordpress.com
- Sunt întâmplari pe care viata ni le scoate în cale ca sa învatam sa apreciem lucrurile frumoase, simple, pline de sens. Sunt oameni pe care viata ni-i aduce în dar. Pentru tine... nu stiu decât sa spun multumesc! Un 2012 plin de savoare alaturi de oamenii dragi. LA MULTI ANI!
Dana, http://colectie-stiinte.ro/
- La Multi Ani cu sanatate si spor in toate! Natural - http://danielbotea.blogspot.com/

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...