duminică, 10 aprilie 2011

Despre bunici


Daca acum 10 ani pe vremea asta chefuiam in curte la bunicul de ziua lui...anul asta nu am cui sa ii dau telefon sa ii spun "La multi ani!"...de 9 ani ziua de 10 aprilie este goala...acum 9 ani ma laudam cu 4 bucati de bunici in putere, voiosi, frumosi, cu chipurile brazdate de ani dar fericiti de fiecare data cand nepotii le calca pragul....
Pe 4 aprilie a fost si ziua bunicului pe care il mai detin aici...l-am felicitat prin telefon dar avea o voce trista, pierduta...e prima data cand isi serbeaza ziua fara bunica...care a plecat sa isi intalneasca ginerele, cuscrii....As vrea sa pot face ceva..dar ce mai poti face cand Dumnezeu hotaraste cui sa deschida portile?
Am avut o copilarie frumoasa, cu bunici blanzi si iubitori, care ne faceau mofturile si care ne iubeau...am trait intr-o familie frumoasa, cu voie buna, cu petreceri, cu aniversari unde curtea era plina, muzica rasuna si tipetele noastre de copii faceau zarva mare....Poza atasata postarii este facuta in 85 cand a iesit bunicul meu la pensie...nimic nu prevestea in familia noastra momentele grele prin care vom trece, credeam ca timpul va sta in loc si vom fi mereu o familie mare si fericita...dar timpul nu ne-a iertat si ne-a saracit...

Dumnezeu sa te odihneasca, bunicule! Cu trecerea timpului ai adunat acolo la tine frati, copil, sotie, cuscra.....imi place sa cred ca bei un pahar de vin alb, cum iti placea tie, si te uiti la noi, cei de pe aici si esti mandru de noi!!!
Mi-ai fost mai mult decat un exemplu in viata si mi-ai dat puterea ta, intelepciunea si capacitatea de a ierta! Ai fost si vei fi mereu in sufletul meu, micul meu giuvaier!....Mi-e dor de tine, de glasul tau calm si in acelasi timp impunator, de vorbele tale cu talc si chiar si mustrarile pe care mi le trageai cand eram copil neastamparat!
Ne-ai lasat tuturor o mostenire imensa: dragostea de oameni, de dreptate si de frumos!
Iti multumesc! Ma simt mandra ca am avut un bunic ca tine!
"Brazii se frang, dar nu se indoiesc!"

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...