miercuri, 27 octombrie 2010

Leapsa de la Candice!

Am preluat de la Candice o leapsa cu "mi-e dor"...imi vine ca o manusa aceasta leapsa..
  1. Mi-e dor de tata! Un dor mistuitor care niciodata nu va fi stins;
  2. Mi-e dor de papusa Ana, prietena copilariei mele;
  3. Mi-e dor de gradinita, de jocurile cu discurile alea din plastic din care ne faceam mitraliere si ne jucam in pauze;
  4. Mi-e dor de imbratisarea bunicii Maria care a plecat alaturi de tata si de bunicul;
  5. Mi-e dor de duminicile cu prietenii bunicului meu si cu bunicu` cand jucam table si ascultam la radioul Gloria meciurile de etapa si singurul zgomot acceptat era cel de la zaruri si de la pull-uri.
  6. Mii-e dor de diminetile de la bunica Ileana unde mereu gaseam gogosi calde, clatite, coltunasi, lapte cu fidea, papanasi sau placinte calde si bune;
  7. Mi-e dor de anii de scoala cand primeam cu o mandrie nemaintalnita coronita de premianta si abia asteptam sa ajung acasa sa citesc ce mi-a scris Dna pe carti.
  8. Mi-e dor de dna invatatoare, femeia care mi-a deschis drumul in viata;
  9. Mi-e dor de serile din strada, cu ceilalti copii cand jucam Flori, fete, Ratele si vanatorii, Miuta, Baraj, Hotii si vardistii, 9 pietre...
  10. Mi-e dor de colegii de generala si de liceu cu care am petrecut atatea momente frumoase;
  11. Mi-e dor de chiulurile nevinovate si zilele pierdute la biliard;
  12. Mi-e dor de taberele si excursiile in grup, unde faceam cele mai traznite lucruri ;
  13. Mi-e dor de un concediu la mare cu parintii mei;
  14. Mi-e dor de mesele mari si bogate din curtea parinteasca unde eram toti din familie: verisori,m unchi, matuse....
  15. Mi-e dor de napolitana Margareta trasa in ciocolata pe care mi le aducea mama;
  16. Mi-e dor de pizza de la Intermeridian, din Bacau si de rulada de ciocolata pe care o primeam drept prima dupa orele de balet ( va dati seama ce mult isi dorea tata sa ajung balerina, imi lua si cate doua )
  17. Mi-e dor de o relatie in care eram fericita si iubita....
  18. Mi-e dor de doi ochi calzi si dragi pe care i-am intalnit prima data in iunie anul trecut;
  19. Mi-e dor de un week-end la munte, cu gasca mare...sa ne batem cu zapada, sa ne tavalim prin zapada si seara sa facem un vin fiert si sa jucam mima.
  20. Mi-e dor de Port EL Kantaui si de fantana muzicala din centrul statiunii;
  21. Mi-e dor de plimbarea cu vaporasul prin Stockholm;
  22. Mi-e dor de o noapte in care sa fiu tinuta in brate.....
  23. Si cel mai crunt dor dintre toate ...mi-e dor de mama..de vocea ei...de ea...si acest dor , ultimul si cel dinati dor cel mai tare..
Preia leapsa de aici: Merat, Daniel, Valentina si care mai vrea:)

2 comentarii:

Natural spunea...

Iete na, pentru Simo', Leapsa de dor

Stefan Enea Foto spunea...

frumos....

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...