marți, 2 noiembrie 2010

Plec


..si de data asta plec sigur! Nimic nu ma va opri...un nou inceput..dar care va fi unul frumos..pun punct aici cetateanului Romaniei, pun punct siguratatii....

Da, am luat decizia, sunt fericita si nerabdatoare sa ajung acolo, sunt multumita ca a iesit soarele pe strada mea...

Multi probabil imi vor spune sa ma mai gandesc dar eu stiu clar ca nu am la ce! Vreau sa fiu acolo, vreau sa fiu langa el, vreau sa imi costruiesc un nou inceput ..care va fi frumos, linistit si plin de imbratisari...

Pentru cei dragi sufeltului meu voi spune cateva cuvinte dintr-o melodie a Alinei Manole: voi pleca putin, nu ma cauta, nu striga, sunt aici in preajma ta!!!!!! Da, si mie imi veti lipsi toti dar mai stiu ca o prietenie nu se raceste datorita catorva mii de kilometrii!!!

Va iubesc pe toti cei care sunteti in sufletul meu si mereu veti fi speciali, veti fi nebunii mei, veti fi acolo, langa sufletul meu! Si vreau sa va bucurati pentru mine, sunt convinsa ca o veti face!!

4 comentarii:

Natural spunea...

Daca nu pleci si de pe Facebook sau de pe blog e OK. Am zis-o si in Blog and roll 11

Miţă spunea...

E ok daca "pui punct cetateanului Romaniei". Si mie mi-a luat ceva timp pana m-am hotarat, dar nu regret deloc. Regret doar faptul ca nu am plecat mai de demult, dar stii cum e: "Toate la timpul lor". Bafta maxima!

Natural spunea...

Ai o leapsa de la mine! Te bagi?

SCHUMI spunea...

Multumesc din suflet Mita, sa fie!
Daniel..o sa o peiau dar sa ma mai linistesc putin

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...