sâmbătă, 9 octombrie 2010

NORI GREI


Cerul este gri, s-a dus cu bleu-ciel si cu raze de soare obraznice dare iti bateau in geam. Este frig, este urat, este mohorat si natura se pregateste sa moara; copacii raman goi, iarba se ascunde pana la primavara, florile hioberneaza, roadele sunt culese si puse in camara pentru la iarna.

Fara sa ne dam seama, aproape a trecut si anul asta, fara sa ne dam seama am mai mancat cateva luni din viata noastra si si am mai pus la sufletel cateva cutiute cu amintiri. Toamna se numara bobocii...eu am numar in plus unii, in minus altii dar la fiecare a fost dupa bunul plac si mai ales dupa deciziile proprii. Nu imi pare rau de cei care nu mai sunt in curtea mea, nu meritau sa fie si mai ales nu au fost demni de increderea mea, au insiruit povestile din noapte si secretele mele ca si cum as fi vrut sa apara undeva pe prima pagina intr-o publicatie..daca as fi vrut asta ma strofocam putin si mi le punea Dede pe Can-can =))


Starea mea nu stiu care e, ma simt sleita de puteri dar cu dorinta de a face multe lucruri, ma simt adormita si obosita dar in acelasi timp as pierde ore cu prietenii vorbind, la un ceai cald sau un vin fiert. Aseara am iesit iar cu fetele si a fost ok, ne-am mai ametit noi putin pe Lipscani cautand ceva care sa ne placa dar pana la urma am baut un honey-bunny si am plecat spre casa, pe la 3 noaptea am ajuns si noi acasa..cuminti si obosite.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...