joi, 7 octombrie 2010

Cuvinte

..le dau pierdute..mi-am cam pierdut cuvintele in ultimul timp, m-am cam pierdut pe mine si restul bagajelor pe care le aveam...incerc sa recuperez zambete si clipe de optimism. Ma cufund incet iar in tacerea aia crunta si molateca. ANul asta nu am dansat in frunze, nu m-a lasat vremea asta urata, nu am simtit toamna ca am trecut direct un Ugg-uri si palton, nu am fost sa imi iau ramas bun de la aleeile din parc pline cu frunze..sa le multumesc frunzelor pentru umbra oferita pe parcursul verii, pentru adierea oferita cand ma simteam singura si ma duceam in parc...

O sa incerc sa caut cuvintele, daca le gasesc o sa ma folosesc de ele, daca le vad o sa strig dupa ele! Pana atunci...sa nu raciti! Ca eu am lasat, oarecum, in spate si o raceala!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...