joi, 22 iulie 2010

Pentru anonimi

Dragul meu..care te cam miros asa..care si cum esti....nu te mai obosi sa imi citesti blogul..nici sa te amuzi cu ai tai colegi..cred ca ar fi mai frumos sa imi uiti blogul si sa iti vezi de viata ta.....daca ceva nu iti place nu stai sa citesti, ok? Acum serios, nu ai altceva mai bun de facut decat sa stai sa imi comentezi mie blogul cu comentarii rautacioase si pline de  cuvinte urate?....Daca unei persoane nu ii place ceva nu inseamna ca lucrul ala trebuie interzis, inchis, aruncat la cos!..asa ca invata sa cresti, sa fii intr-o societate normala si cand ceva nu este pe gustul tau nu mai citi...sau, poate te macina atat de rau sa mai aflii cate ceva despre mine incat nu te poti abtine sa nu imi verifici blogul? ca deh...altele s-au schimbat de cand  nu am mai stat de vorba!!!
 Si uite asa, ca sa iti dau dovada ca sunt prost crescuta nu ma las de "blogareala jalnica", de "poeziile belite" ca doar te intrebai cat pot fi de retarda, nu?
 Cu foarte mult drag, reintroduc o regula mai veche!
Succes draga anonimule!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...