marți, 20 iulie 2010

cum am ajuns asa?

nici eu nu stiu..sau mai bine spus nu realizez....spun ca imi doresc pe cineva langa mine, sa iubesc, sa fiu iubita si sa ma bucur de iubire dar stau si ma gandesc oare voi mai stii sa fac asta?.....nu stiu de ce dar parca simt ca am uuitat sa iubesc...si nu credeam ca se poate intampla asta...am iubit atat de mult ultima data incat acum parca nu mai sunt eu .....simt ca incet incet inebunesc..o iau razna...si nu e nimeni vinovat decat eu..am incetat sa mai caut, sa mai sper, sa mai spun ca vreau...las totul sa curga de la sine...ies...culeg prietenii, incerc sa zambesc si mereu cand ma retrag acasa parca sunt singura si fara nimic...vreau sa se termine perioada asta....si asa cum ii spuneam cuiva la mare in week-end: m-am indragostit..sa si simt...macar sa imi iasa cand ma amagesc..ca ma indragostesc...mi-e dor sa ma indragostesc..mi-e dor sa fac dragoste...o noapte, o zi....in pat, pe jos, in parc, in mare, pe munte....mi-e dor sa ....mi-e dor sa fiu eu!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...