miercuri, 7 iulie 2010

Accidente casnice

Dupa doua saptamani de umblat pe meleagurile tarii, in interes de servici...am ajuns acasa...si ca orice om am folosit pe tanti care ne usureaza munca muuullt: masina de spalat...baga e prosoape, hainute..una alta si ce ma gandesc eu? ia sa imi bag si eu toata lenjeria intima alba si sosetelele albe ca ..e vara si o sa fac uz de ele la greu....si...spus si facut...

Ei bine dragii mei..daca esti cu mintea prin alte parti si  nu casti ochii mari...si eu ii am mari..stiti...dar ..tot s-a strecurat una bucata bikinei rosii...rezultatul? ohh..de vis..pot sa candidez la barbie girl;)) totul este roz;)) pana si acele obiecte vestimentare pe care eu nu prea le port.....

Asadar...sa nu ma lasati sa va sortez hainele pentru spalat..ca va treziti ca nu va mai recunoasteti lucrurile;)))

2 comentarii:

Emanuel Enache spunea...

Red tanga, hot!

Adela Stan spunea...

Mda, am patit si eu asta numai ca cu...lenjeria sotului. Iti imaginezi?!? Imi pare rau pentru bikineii tai. Las' ca rozul e noul black :)

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...