vineri, 30 iulie 2010

Matrix cu bicicleta

Ce frumoase sunt amintirile din copilarie, emotiile la invatatul mersului cu bicileta, juliturile de pe genunchi si nu numai. Acum ceva timp, asa cum spunea si Daniel, ma "plangeam" ca imi este dor de copilarie..ei uite ca acum pot sa mai adaug cateva semne de buna purtare la palmaresul meu, si asa bogat.
 Daca vreti si voi, nu este greu: se ia una bucata bicicleta mountain bike si se incaleca cu hotarare. Se pedaleaza pe strada, se ruleaza in minte primele lectii de mers pe bicicleta, prima bicicleta primita cadou, primele cazaturi..apoi prima mountain bike cumparata din salariul de cadru didactic ....zilele cand era cea mai buna prietena...ehe...amintiri din copilarie. La un moment dat vrei sa iei un viraj stanga..ai viteza cam mare..si aproximezi ca ar trebui putin sa pisti frana..ei bine dragii mei asta am facut si eu! Ce a urmat?:)) Matrix de Bucuresti ..adice me:D Saritura in aer peste un podet, intalnirea de gradul III cu un gard....bicileta suferinda.
Ma ridic..aveam cateva dureri crunte dar deh..ce sa mai spun! Vina imi apartinea in totalitate. Ajunsa in casa incep sa analizez daunele..ca la asigurari si observ asa: bua de jos sparta, gatul aranjat cu o julitura destul de urata, intre picioare iar cateva julituri de toata frumusete..genunchiul drept avariat complet:) merge numai bine de bagat la daune totale pentru vara asta, s-au dus fustitele scurte si pantalonii scurti..si glezna..e cu glezna e alta poveste care nu v-o spun:))
 Asadar va riog eu frumos sa aveti grija cand va urcati pe bicileta! Conduceti fara viteza, franati doar daca aveti loc si spatiu si neaparat ambele frane sa fie puse in actiune....Asta e prima parte de la MAtrix..Mai urmeaza scuterul si vanatoarea:)) Sper acolo sa ma linistesc si sa ma mai cred actorul principal;))))

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...