vineri, 6 martie 2009

Reminder!!!! I need one!



Ah! ma simt atat de vinovata.....sunt cateva cuvinte care imi rasuna in minte: " multumesc ca mi-ai fost alaturi la lansare" si "ma tot uitam spre usa si asteptam sa va vad cum apareti"...........La prima fraza..am crezut ca e o gluma dar apoi mi-am aruncat privirea in jos, am vazut data!!!!! Azi e 6 martie!! Ieri prietena mea a avut lansarea..nu..daca era prietena mea eram alaturi de ea!!! Dar am uitat....efectiv am uitat....Stiu ca imi este prietena si ca mereu ma va ierta, ma va accepta asa cum sunt dar nu imi pot ierta eu asta!!! Cum de am uitat? Ma mandream cu memoria mea si tin minte numai rahaturi!!! Da, scuze de expresie..dar imi aminteam numai rahaturi si nu chestii importante..am uitat de exemplul de ziua matusii mele, am uitat de lansarea Mihaelei, am uitat.....am uitat.....

Sper intr-o zi ... cand vei avea a nu stiu cata lansare sa pot spune: Prima lansare a fost singura care am ratat-o!...o sa ma straduiesc!......

Imi cer iertare, plec capul si ....nu promit nimic..voi demonstra..este mult mai usor...next time nu va mai trebui sa ma cauti cu ochii...voi fi langa tine, iti voi trimite priviri de incurajare, iti voi transmite din starea mea si iti oi prelua emotiile daca e nevoie....voi face ceea ce trebuie sa faca un prieten: voi fi alaturi de tine!!!

Iarta-ma.......

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...