miercuri, 25 martie 2009

hai hui

    As vrea sa o iau la picior si sa ma plimb hai hui prin sufletul meu, sa vad ce mai gasesc intreg acolo... sunt multe lucruri care mi le aduc aminte ca si cum ar fi fost ieri si de altfel multe lucruri care.....nu mai sunt..nu stiu unde le-am pierdut...as vrea sa le gasesc de aceea ma hotarai eu asa, cu curaj, sa umblu hai hui prin sufetu-mi nebun si zburdalnic de copil de 5 ani..care inca mai vrea sa pape inghetata polar si sa bea brifcor, sa mearga la gradinita si sa se joace cu puii de curca ai bunicii, da fara sa ii mai sufoce!
Am plecat in aceasta calatorie pentru a ma regasi...nu stiu..uneori simt pierdute cateva bucati din mine..stiu ca in fiecare prietenie, fiecare iubire, fiecare discutie am lasat o parte din mine...fiecarei persoane care a trecut prin viata mea i-am daruit ceva..un zambet, o incurajare, o deceptie, o iluzie sau o deziluzie... un vis sau o falsa speranta!
Primul popas l-am facut in copilarie...papusa ana..sau cum ii spuneam eu "Ana Moale"...era o papusa gri, dintr-un fel de plus, dar nu era plus si doar chipul il avea din material de ala de cauciuc si mainile( palma)...mergea peste tot cu mine...ciresul de la matusa Elena din poarta, unde fugeam in zilele toride de iulie si ajungeam acasa manjita din cap pana in picioare....la nucul din curtea bunicii unde abia asteptam sa se faca verzi nucile..si la spargeam si le mancam si apoi in preajma lui 15 septembrie era chin cu mama sa imi dea jos negreala de pe maini....la drumul facut cu bicileta la bunica, singura....cand m-am razvratit eu ca ai mei nu ma mai lasau la bunica..aveam teme de facut....si m-au luat azi de acolo si maine dimineata la prima ora am luat bicicleta mea Pegas si am plecat spre satul bunicii....Imi aduc aminte prima coronita pe care am luat-o....cat de mandra eram de ea..si mai stiu si acum..am fost la serbare litera S din alfabet....aaaa si Iarna din sceneta anotimpurilor...primul cear Orex, cumparat din banii de colinda, de care am fost foarte mandra si care l-am ratacit intr-o tabara...undeva prin Galati...primul chiul de la ore:)) a fost demential...la ora de fizica in clasa a VI a ...ca sa stau cu FLorin de vorba:)) si cum a venit tata, adus de prof..cum m-am ascuns dupa soba=)))) si m- gasit atta si ma intreaba: "pai bine tata, aici inveti tu fizica?"....de primul 4 :(( la Bilogie..in clasa a VI la "Functiile fotosintezei"...stiu ca sunt trei.....si atat stiam si atunci....=)))...primul sarut..ala a fost pe la 15 ani:))..dupa un an de zile de mers de mana mandra cu I. si pupat pe buze. Prima lectie de sofat, in dacia bunicului meu...pe Devale:)) si cum ma punea bunicul sa ocolesc chestii imaginare..aveam doar 13 ani:)).......Am obosit...am trait fiecare amintire frenetic..ma odihnesc....mai scriu maine...
E frumos sa te plimbi prin amintiri.....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...