miercuri, 25 februarie 2009

Valentine's si Dragobete Avem nevoie de iubire!

Ieri am sarbatorit Dragobetele, sarbatoarea iubirii la romani. Da, o avem si noi si nu e imprumutata de americani, cu toate ca noi am luat sarbatoarea lor si o si mediatizam muuuuuult de tot. Pe 14 februarie peste tot unde intorceai capul vedeau numai inimioare, flori, cadouri de Ziua Indragostitilor...ieri..nu am vazut nimci, doar la stirir s-a dat ca si stire si atat.....
Ceva insa mi-a atras atentia...eram la masa si vad langa masa noastra ca sosesc 2 barbati fiecare cu cate un trandafir..m-a impresionat placut...si apoi mai tarziu au venit si Ele"..si au schimbat cadouri: inimioare mari de plus cu TE IUBESC..s-au pupat si au continuat seara in atmosfera reastuarantului chinezesc...Asta a fost singurul gest vazut de dragobete.....ca sa nu mai spun ca....si la munca imi intrebam colegii ce le-au luat iubitelor si se uitau mirati la mine: De ce?.......E DRAGOBETELE AZI!!!!!!! raspundeam eu:) iar ei: OOOO.UUU....am uitat:(
Deh, eu nu mi-am facut probleme:) daca nu am de la cine sa primesc nu am facut urat nici de valentines, nici de dragobete, nu voi face nici de 1 martie si nici de 8:)) si flori oricum imi cumpar singura de ani de zile!
Sa va iubiti mult!!!


Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...